emotionele achtbaan

nee was afgelopen weekend ongesteld:( heel ernstig veel bloed veel stolsels... (klinkt vies hé) De HA belt zo dus ben benieuwd of ik me weer laat afschepen.. Uit eindelijk ben ik diegene die de pil ook daad werkelijk moet innemen... ook krijg ik zo telefoon van de homeopaat dus ben benieuwd.

hoop voor je dat je niet weer aan de pil hoeft... zou ik ook niet.. eerst alle andere opties willen proberen!
succes

Spannend, hoop dat de telefoontjes je verder kunnen brengen. Weer aan de pil gaan klinkt inderdaad wat tegenstrijdig.. wat gebeurd er als je dan weer stopt.
Misschien gekke vraag (en wil je niet opzadelen met meer onzekerheid) maar je kunt niet zwanger zijn geweest en dat je afgelopen weekend een miskraam hebt gehad? grote hormoonschommelingen en veel bloedverlies met stolsels deden mij hieraan denken..

In ieder geval heel veel sterkte! Liefs Lisette

hallo meiden. Heb de HA gesproken hij zei dat ik niet aan de pil hoefde als ik dat niet wilde maar dat hij me zo zag stoeien met me hormonen dat hij dacht dat dat t best was. Nu krijg ik zetpillen voor de hoofdpijn. Oja dat wat ik heb heet PMS pre menstrueel syndroom. Kent iemand dit?Het zou erger kunnen worden maar ook beter. Heb gezegd dat ik het zeker nog een maand aan kijk en de zetpillen probeer. Anders maar hopen dat ik snel zwanger word dan schijn je je super te voelen. Ik ga nu even mijn zetpillen ophalen. Ben benieuwd wat daar nu weer voor middelen in zitten en beter nog of het werkt!.

Terug
Bovenaan