Emotionele inzinking

Heb vanavond een gigantische emotionele inzinking!
Ik heb het dan ook echt niet droog kunnen houden..

ik zit nu bijna 2maand in de ziekte wet en ben het zo zat..
Zat om elke dag weer die verd*mde pijn te hebben.. Het verplichte rust houden gewoon alles.. Ik mis me ouwe drukke alles kunnen doen en laten leventje ik word knettergek van het stil zitten als of ik een hulpbehoevende ben

Sorry moest het ff kwijt

Hey,
das heel normaal om je zo te voelen hoor, traantjes lekker laten lopen dat lucht op!!
Ik heb er zelf ook een hekel aan als ik dingen niet kan, merk het nu ook steeds,
mijn man heeft de kinderen nu mee ik denk dan kan ik ff mooi wat opruimen en poetsen, maar ik zit al voor de 2e x achter de computer, trek t gewoon niet terwijl ik nog niet de helft heb gedaan van wat ik vlug wilde doen en ze komen binnen een half uur alweer terug!
Nog een paar weken, dan wordt het wel weer beter!!
Liefs

Bedankt voor jullie reactie doet me goed te horen dat ik niet de enigste ben..

Die zulke inzinkingen heeft.. Dit is gewoon totaal nieuw voor me heb nog nooit een inzinking gehad ben gewoon iemand die door gaat na het vallen..

En nu moet ik iemand zijn wie ik niet ben ..

Van pijn wordt je ook gek, en al 2 maand rust houden!! AHHHHHHHHH. Logisch dat het je soms even te veel wordt. Het is inderdaad goed om soms is even lekker een potje te janken!!

Groetjes Anne

Och vrouwke ik herken me helemaal in je verhaal.
Ik ben ff vergeten waar bij jou de pijn vandaan komt (sorry)
Maar ik zit ook al vanaf week 23 van de zwangerschap thuis.
En ik vind thuis zijn heerlijk hoor begrijp me niet verkeerd maar idd elke dag die pijn van mijn bekken poeh ik word en met tijd en wijlen ook helemaal moedeloos van.
Van de week heb ik het 's nachts 3 uur zien worden had zo'n pijn dat ik niet wist hoe ik moest gaan liggen tjee heb echt gejankt gewoon.
Overdag word het ook steeds minder die pijn tja en je kan/mag er ook niets voor pakken.
Ik herken me helemaal in je hoor laat je tranen maar de vrije loop het lucht op en je bent het ff kwijt.
Het komt ook door je hormonen hoor die inzinken.....wat hormonen al niet me je doen hoor!
Kop vrouwke nog ff doorbijten komt goed!!

Liefs Louise

heel erg herkenbaar.
ik mag van mijn verloskundige eigenlijk niet naar school. maar ook mijn opleiding is belangrijk voor mijn toekomst!
ik kom uit school (met de bus) en plof neer op de bank. de rest van de avond kan ik niets meer doen. kan hooguit even helpen afwassen of stofzuigen..

Ik ben de laatste weken ook vaak moedeloos, en weet wel dat het een wonder is, maar verlang er vaak naar om mn eigen lijf terug te hebben, weer energie i.p.v. oneindig moe, weer gewoon de trap op kunnen of kunnen wandelen zonder pijn in mn bekken, gewoon weer kunnen slapen i.p.v. wakker liggen vanwege mn bekken/rug enz.

Nog 8 weekjes voor mij en dan kunnen we weer opkrabbelen, maar soms lijkt het nog heel lang, ondanks dat het snel gaat,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan