Emotionele inzinking

Ik ben de laatste weken ook vaak moedeloos, en weet wel dat het een wonder is, maar verlang er vaak naar om mn eigen lijf terug te hebben, weer energie i.p.v. oneindig moe, weer gewoon de trap op kunnen of kunnen wandelen zonder pijn in mn bekken, gewoon weer kunnen slapen i.p.v. wakker liggen vanwege mn bekken/rug enz.

Nog 8 weekjes voor mij en dan kunnen we weer opkrabbelen, maar soms lijkt het nog heel lang, ondanks dat het snel gaat,

Liefs Marina

Heej meid,

Lekker je hart luchten hier..... Ik zit ook al tijden in de ziektewet... en kan er ook niet tegen dat ik bepaalde dingen zelf niet meer kan......
Ff snel je wc poetsen en voor je klaar bent ben je kapot en een half uur verder omdat je ff pauze moet houden tussendoor......

Zo nu en dan lekker uithuilen, en je gal spuugen...dat lucht echt op!

Denk maar zo, nog even en het is voorbij.... dan heb je een prachtige baby in je handen! (Tijd gaat snel, maar soms lijjkt het nog zover weg)

Rustig aan!

Liefs

He bah!!! vervelend dat je je zo voelt! Hoop dat je toch een beetje uit je dal kunt klimmen!

Vind het ook zwaar hoor..vooral die bekkenklachten. Kan me gelukkig nog aardig redden en heb vooral s nachts veel pijn. Overdag gaat het met de fysiotherapie die ik krijg nog wel.

En dan het vooruitzicht dat het alleen maar erger wordt, brrrrrr...

Terug
Bovenaan