en al wat gevoeld??

Ik weet het nu echt zeker!!! Gisteravond lagen we in bed een filmpje te kijken en toen voelde ik hem zo langs de binnenkant van mijn baarmoeder glijden, kon echt niet missen!!! Geweldig! Nu ga ik er natuurlijk elke avond op liggen wachten, maar vertikt ie het voorlopig om zich te laten voelen, haha.

Liefs, K

heey

ik kan ook echt niet wachten tot het zover is, lijkt me echt heel leuk
me vriend vroeg ook al paar keer voel je al iets? haha
beetje vroeg nog, ook omdat dit ons eerste kindje is

xx

Ik heb het idee dat ik gister de kleine heb gevoeld!  
Rechts in mijn buik! Hihi! 's Avonds had ik een beetje een harde buik, dus kon erg goed voelen waar de kleine ongeveer lag, en dat was dus inderdaad op de plek waar ik wat had gevoeld! Wat geweldig!

Liefs

Bij mijn eerste voelde ik pas na 20 weken wat voor het eerst ik had toen een voorliggende placenta.
Maar nu heb ik de kleine al met 14 weken gevoeld, en het is een zeer bewegelijk kindje, het scheelt denk ik ook wel dat ik al weet hoe het voelt waardoor het herkenbaarder is.

Mijn zoontje voelde ik pas met 23 wkn.
Maar afgelopen week heb ik een paar keer het idee gehad dat ik al wat voelde...
Ben nu bijna 16 wkn zwanger...

Vind het erg bijzonder en let er heel erg op nu.

Groetjes
mama Peet

Ik heb tot nu toe nog niks gevoeld. Probeer me er 's avonds in bed goed op te concentreren, maar tot nu toe nog niks. Ik ben nu bijna 17 weken zwanger van de eerste, dus het zal nog wel een paar weken duren. Maar ik verheug me er wel al op!

Verheug me ook op het krijgen van een echte zwangere buik. Jullie ook?

he meiden.
Ja ik heb wat gevoeld. je voelt gewoon meteen als het de kleine is. zoo bijzonder. ben nu 15 weken van mn eerste kindje en vole de baby nu een week.
echt heel leuk. maar niet op commando natuurlijk, juist vaak tijdens tv kijken ofzo..

liefs

Jaaaaa, ik heb afgelopen zondag de eerste beweging gevoeld! Echt zo speciaal. En gisteravond voelde ik weer iets. Een heel klein plopje. Heel apart gevoel. Het gebeurt inderdaad alleen als ik heel rustig zit. Niet als ik met van alles bezig ben. Misschien een goede reden om wat vaker rustig te gaan zitten?

Terug
Bovenaan