Dit is het laatste stukje wat ik geschreven heb. De site is er inderdaad niet beter op geworden!!
Goh Nathalie, wat een verhaal. Dat is nog een zware operatie in het vooruitzicht. Wel fijn dat je er bijna geen last van hebt.
Met de bevalling wil je graag een ruggeprik las ik, nou ik kan hem je van harte aanraden. Bij mijn dochtertje moest ik in het ziekenhuis bevallen ivm een stuitbevalling. En toen het niet echt prettig was heb ik meteen een ruggeprik gevraagd. Tegen de tijd dat ik de ruggeprik kreeg zat ik in een weeenstorm en het was een verademing als ie gaat werken. Je kunt echt de hele wereld weer aan. Ik heb zelfs mijn moeder nog gebeld, die niks in de gaten dat ik aan het bevallen was. Helaas is het alsnog een spoedkeizersnede geworden, maar dat is weer een ander verhaal.
Dittie wat heb je een leuke website!! Er staan echt leuke dingen op, vooral die kraampakketten vind ik echt leuk. Loopt je winkeltje goed en ben je er al lang mee bezig?
Zelf werk ik niet meer, dus ben ik huisvrouw zeg maar. Het was niet meer te combineren met mijn man's werk en de kleine. We hebben een boerderij en mijn man is eigenlijk 7 dagen per week aan het werk. Dus zorg ik dat thuis alles op rolletjes verloopt. In het begin wel gek dat je niet meer buitenshuis werkt, maar nu ben ik er helemaal aan gewend. En we hebben genoeg bedrijvigheid om ons heen.
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Wij zijn gisteravond heerlijk uit eten geweest met mijn ouders. Vanavond lekker op de bank. En morgenmiddag hebben we een verjaardag met bbq. Dus dat is vooral lekker eten! Maar daar heb ik geen probleem mee.
Dames nog een fijne dag vandaag!!
Liefs Jane