en alweer kan ik geen berichten plaatsen in het "wat is het hier rustig" topic

Ik probeer steeds, maar als ik op de 2e pagina wil schrijven blijf ik vast hangen. Had een verhaal geschreven maar het komt er niet op te staan :S

Ik heb nu even geen tijd om opnieuw te typen....maar ga maar hier weer verder met kletsen, want ik kan dan de berichten ook niet lezen. Wat een stomme flut site zeg.

Dit is het laatste stukje wat ik geschreven heb. De site is er inderdaad niet beter op geworden!!

Goh Nathalie, wat een verhaal. Dat is nog een zware operatie in het vooruitzicht. Wel fijn dat je er bijna geen last van hebt.
Met de bevalling wil je graag een ruggeprik las ik, nou ik kan hem je van harte aanraden. Bij mijn dochtertje moest ik in het ziekenhuis bevallen ivm een stuitbevalling. En toen het niet echt prettig was heb ik meteen een ruggeprik gevraagd. Tegen de tijd dat ik de ruggeprik kreeg zat ik in een weeenstorm en het was een verademing als ie gaat werken. Je kunt echt de hele wereld weer aan. Ik heb zelfs mijn moeder nog gebeld, die niks in de gaten dat ik aan het bevallen was. Helaas is het alsnog een spoedkeizersnede geworden, maar dat is weer een ander verhaal.
Dittie wat heb je een leuke website!! Er staan echt leuke dingen op, vooral die kraampakketten vind ik echt leuk. Loopt je winkeltje goed en ben je er al lang mee bezig?
Zelf werk ik niet meer, dus ben ik huisvrouw zeg maar. Het was niet meer te combineren met mijn man's werk en de kleine. We hebben een boerderij en mijn man is eigenlijk 7 dagen per week aan het werk. Dus zorg ik dat thuis alles op rolletjes verloopt. In het begin wel gek dat je niet meer buitenshuis werkt, maar nu ben ik er helemaal aan gewend. En we hebben genoeg bedrijvigheid om ons heen.
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Wij zijn gisteravond heerlijk uit eten geweest met mijn ouders. Vanavond lekker op de bank. En morgenmiddag hebben we een verjaardag met bbq. Dus dat is vooral lekker eten! Maar daar heb ik geen probleem mee.

Dames nog een fijne dag vandaag!!

Liefs Jane

Dankje :)

@ Nathalie: wauw, dat is wel een zware operatie dan. Maar wel fijn dat je er dan vanaf bent.
Heb je er als kind nooit last van gehad? En nu? Moet je dingen laten?? Medicijnen gebruiken?

Over een ruggenprik kan ik niet oordelen. Ik wilde in het ziekenhuis bevallen maar ben toch thuis bevallen. Toen de vk wilde kijken hoeveel ik gevorderd was, had ik al 10cm. De kans dat de baby toen in de auto zou zin geboren, was erg groot. Dus voor gekozen om thuis te bevallen. 3x persen en onze knul was eruit. Maar voor die weeen, daar had ik gerust een ruggenprik voor willen hebben zeg, poeh hé.

@ Jane: Bedankt voor de complimenten van mijn winkeltje. Ik ben in sept. vorig jaar begonnen, dus bijna een jaar nu. Het liep vanaf het begin best goed. Ik heb verschillende bestelling in een week en het is goed te combineren met de zorg voor ons kind.
Leuk dat je ook een thuismoeder bent. Lijkt me evengoed wel best zwaar dat je man zoveel van huis weg is. Zal wel vroeg opstaan zijn en laat thuis komen toch?? Hebben jullie dan wel nog tijd om samen dingen te doen?

Weekend: wij hadden gisteren vrienden op bezoek en vandaag ook een verjaardag. Fijne bbq vandaag, ik hoop dat het een beetje goed weer is daarvoor.

Argh, wat vervelend toch dat de site niet goed werkt! Denk dat het ook veel mensen 'wegjaagt'. Maar goed, hopelijk komt het straks allemaal weer goed en is het maar tijdelijk.

@Jane, ik ben nu wel heel benieuwd naar dat winkeltje van jou... Waar kan ik dat vinden op internet?

Hier gaat het de goede kant weer wat op. Mijn bloed was goed, dus dat scheelde weer. Verder begin ik weer wat energie en zin te vinden in dingen doen zoals het huishouden (mag eindelijk ook wel weer eens, overal spinnewebben... schaam schaam). Nu maar hopen dat het doorzet en ik niet weer een 'terugslag' krijg.

@Dittie, ik hoop dat het bij jullie beter weer is dan hier, anders wordt het een natte bbq.

Groetjes Bregtsje

Hoi Bregtsje,
Je hebt de namen omgedraaid. Jane heeft de bbq en ik heb het winkeltje.
Je kunt kijken op www.baby-bollies.nl.

Fijn dat je bloed goed was en dat je weer wat energie krijgt. Maak je maar geen zorgen over de spinnenwebben, want als je straks nesteldrang krijgt is alles perfect opgeruimd ;)

heej,

dittie: als kind had ik er geen last van, alleen net voor de opeartie merkte ik wel dat ik sneller moe was dan ene ander kind met sporten enzo. en nu voor de zwangerschap had ik er weinig last van, maar nu merk ik dat ik erg snel moe ben, af en toe hartkloppingen als ik de trap op loop maar dat hebben andere zwangere vrouwen ook, wat bij mij dan wel erger is is de vermoeidheid, ik ga ook vanaf volgende week al minder werken en moet het dan steeds verder af bouwen om goed mijn rust te pakken. en medicijnen heb ik nooit geslikt, ik heb een donor dan heb je geen medicijnen nodig als ik een kunstkelp had gehad dan had ik bloedverdunners moeten slikken en dan was het ook gevaarlijker geweest om zwanger te worden.

ik zal eens een kijkje nemen op je site.

liefss

Hey meiden!!
Ff een kort berichtje.
Bregtsje wat fijn dat je je al weer wat beter voelt. Dan kom je ook weer wat beter vooruit.
Dittie, ik zie mijn mannetje best veel. Tussen de middag eet hij gewoon binnen met ons en s'avonds ook. En tussendoor komt hij ook nog weleens ff naar binnen gelopen. Dat is wel fijn. Als hij zoveel uren zou werken en dan van huis af zijn, dan weet ik niet of we wel een gezinnetje zouden zijn. Het voordeel is wel, dat als ik hem nodig heb ik maar hoef te bellen en hij is er.
Tsja en we doen niet heel veel samen (zoals uitgaan dan), maar dinsdag gaan we heerlijk naar het concert van U2!! Ik heb lekker een hotelletje geboekt in amsterdam, dus dat wordt een heerlijk avondje uit!!
Dames weltrusten!!

Liefs Jane

@ Nathalie: nu ben ik een beetje op de hoogte ;) Ik zal niet meer zoveel vragen, haha.

@ Jane: dat is inderdaad wel gezellig dat hij gewoon mee kan eten. En dat als je hem nodig hebt dat hij dan kan komen. Watvoor boederij hebben jullie?
Alvast veel plezier voor morgen. Gezellig hoor! Geniet ervan.

Deze week een drukke week. Morgen moet ik naar de vk, woensdag een vriendin op bezoek, vrijdag komt mijn moeder met mijn zusje op bezoek, ik heb nog wat bestellingen staan. Hopelijk wordt het lekker weer.

Terug
Bovenaan