en alweer kan ik geen berichten plaatsen in het "wat is het hier rustig" topic

Zucht, poging 3...

Oepsie met de namen... Maar Dittie, leuke site hoor! Borduur je de spulletjes zelf?

Ben net weer voor controle geweest. Alles is oke, het hartje doet het nog (so cute). Verder heb ik een bacterie in mijn urinestelsel, krijg ik nu een kuur voor. Dus ws geen MvM meer voor mij. Zal straks wel even bellen.

Groetjes

Ja die spulletjes borduur ik zelf (ja met een machine dan hè).

Vervelend dat je een infectie hebt. Heb je er last van? Ik vind dat ook weer elke keer zo bijzonder om het hartje te horen, dat zo'n klein hartje zo krachtig kan zijn hè.

Regent het bij jullie ook al de hele tijd :S

dittie: hier heel de dag al droog met een klein zonnetje.

oehhh indd vervelend zo'n infectie hoop dat je snel opknapt.

nou ik ga waarschijnlijk vanaf deze week al minder werken, ik zou eigenlijk met 20 weken minder moeten gaan werekn van mijn cardioloog, maar ik wordt steeds gebeld door me werk of ik nog een dagje thuis wil blijven want er is geen werk, ja dan krijg ik ook niet betaald natuurlijk, en als ik nu al minder ga werken geef ik dat aan bij het uwv en dan krijg ik gewoon me uren uitbetaald die ik niet meer werk. morgen gesprek op het werk.

De zon begint hier ook te schijnen.

Heb er achteraf wel last van gehad. Maar ik dacht dat het bij de zwangerschap hoorde. Het vaak naar de wc moeten en de lichte pijn in mijn buik.

Nathalie, wat voor werk doe je dat er niets meer te doen is? Wel vervelend. Aan de andere kant, met het mooie weer op komst ;).

ja nu begint hier de zon ook te schijnen, net alweer even het grasgemaaid enzo, door de regen was het in een week toch wel hoog geworden.

Inderdaad vervelend voor je Nathalie, dat je minder moet gaan werken. Maar als er goede voorwaarden aanzitten en inderdaad goed weer opkomst is, kan het ook wel fijn zijn.

Bregtsje heb je geen last van die bacterie en is het niet gevaarlijk voor de baby? Wel heerlijk om het hartje te horen. Dat blijft fijn!
Nathalie, wel vervelend dat je minder moet gaan werken. Maar als je het op je werk goed kan regelen is dat wel prettig.
Dittie, we hebben een varkensbedrijf en landbouw. Dus dat gaat alle dagen van de week gewoon door.
Wat heerlijk dat je morgen weer naar de vk mag. Het blijft fijn om weer de bevestiging te krijgen dat alles goed is. Veel plezier!

Nou, ik ben vandaag druk geweest met van alles en nog wat. Dus ik ga nog een wasje opvouwen, ff op de bank ploffen en vroeg naar bed.

Liefs Jane

Terug
Bovenaan