En begint er al wat te groeien???

Ben benieuwd of jullie al een buikje beginnen te krijgen? Meestal onder de 12 weken zijn het vooral de darmen die wat omhoog geduwd worden en wat lucht en vocht vasthouden, maar ja het is toch anders als anders.
Bij mij zie je nog niets maar merk wel dat het iets voller wordt in mijn buik in de avond, maar ja ben ook pas ruim 6 weken!
Gr Bowi

hoi hoi,

Ik ben nu ongeveer 9 weken, maar mensen vragen me al of ik zwanger ben...heb zelf ook al "last"van mijn buik, kan veel broeken niet aan, zit vreselijk!
Heb normaal echt een platte buik..

Met mijn 1e zwangerschap kreeg ik pas een buikje rond 16 weken, denk nu ook dat het idd gewoon opgezet is door van alles en nog wat...

Maar hoe dan ook heb ik wel een buikje!!

Liefs Tamara

Hoi,

Ik heb hetzelfde als Tamara
Morgen ben ik 10 weken en ik heb meerdere broeken die niet meer dicht willen.
Misschien komt het omdat dit mijn tweede zwangerschap is.
Ook ik heb al vaak de vraag gehad of ik zwanger ben. Vooral na het avond eten zitten mijn kleren niet lekker meer. Kan zijn dat het de darmen zijn hoor.

Liefs

Ik heb ook hetzelfde ben nu ruim 9 weken. Het is wel mijn 2e zwangerschap maar mijn eerste kindje. Kan het zijn dat je dan ook sneller een buikje krijgt? Mijn moeder had ook al een flink buikje bij 2e zwangerschap met 14 weken zag ik op een foto..
Maar kan ook zijn dat het mijn darmen zijn, want ik kan niet zo goed naar de wc sinds ik zwanger ben...
Maar vind het wel lastig want broeken krijg ik ook niet goed meer dicht. Aangezien ik zittend werk doe, doe ik stiekem vaak een knoopje los :)

Ik krijg nu al een buikje en sommige oude broeken passen niet meer. Maar ik ben 10 weken en krijg een tweeling, dus die buik zal nog wel ff doorgroeien hahaha.

Succes allemaal!

Hoi!
Ik ben pas 7 weken, maar dit is mijn vierde zwangerschap ( waarvan 2 gezonde kids en 1 miskraam met 11 weken).
Mijn broeken zitten niet erg lekker meer en doe ook vaak stiekem een knoopje open :).
Maar wat vooral gegroeid is bij mij, zijn mijn borsten... Ik pas geen enkele BH meer... ze lijken minstens een cup groter...ik had C...maar dat past echt niet meer...
Hebben jullie dat ook?
Maakt het wel lastiger om het geheim te houden....

Fijn weekend!!

nou mijn bh's waren ook al te klein hoor! Ben vandaag 9 weken en heb al 2 nieuwe aangeschaft!
Ik ben van mezelf al best vol dus mensen zal het bij mij niet zo snel opvallen. wel merkte ik eergister dan een broek wel erg strak zat!
ook als ik op mijn buik lig voelt het "vol" zeg maar. wordt nog wat later ik hou echt van op mijn buik slapen! hihihih...

Bij mij nog niets aan de hand hoor! Moet ook wel even melden dat ik 2,5 kilo ben afgevallen omdat ik zo slecht kan eten. Gaat nu iets beter, dus ik hoop dat er niet meer afgaat. Ben van mezelf ook iets voller, dus misschien duurt het ook wat langer.
Mn borsten zijn wel al een cupmaat groter. Gelukkig zijn ze nu niet meer zo pijnlijk!

Terug
Bovenaan