En begint er al wat te groeien???

Ik heb met 9 weken ook al een behoorlijk buikje! Vooral in jurkjes zie je het behoorlijk goed!
Kan mijn broeken nog wel aan maar het zit niet echt meer comfortabel, ook leggings beginnen op den duur te knijpen.
Mijn borsten zijn ook behoorlijk gegroeid en zijn nog steeds behoorlijk gevoelig. Maar heb verder helemaal geen klachten dus mag zeker niet klagen!

Ik ben nu 10 weken, maar ook bij mij zie je al een buikje (wrschnlk darmen etc) maar het valt wel op omdat ik altijd een platte buik had, nu dus een beetje verhullen op mijn werk omdat ik eerst contractverlenging wil voordat ik het ga vertellen...

ik ben nu bijna 12 weken zwanger en ik ben heel erg smal en had een best wel strakke buik niet dat ik daar trots op ben maar bij mij zie je het ook al een beetje ik denk toch echt al zeker een week of twee maar dat zijn denk ik inderdaad ook mijn darmen daar heb ik toch al veel last van sinds ik zwanger ben maar goed dat is iets anders. ik heb zeker 30 spijkerbroeken waarvan er nu nog maar 3 passen en eentje gaat nog net maar is niet meer confortabel ik heb zondag maar zwangerschapsbroeken gekocht denk dat ik die snel nodig heb. verder groeit er nog niks mijn dingen zijn wel pijnlijk maar groeien volgens mij niet echt. ben ook nog geen gram aangekomen is dat ook normaal.

Terug
Bovenaan