Hé Britt,
gaat het vandaag weer wat beter met je, met mij wel, voel het meteen als ik wakker ben, wordt gewoon met een rustig gevoel wakker. Gister echt een gekkenhuis op mijn werk dus dat was wel prettig.
ja, echt super zin in de bruiloft van mijn zus, ik heb maar één zus dus en maak als het goed is maar 1 keer mee dat ze gaat trouwen.Mijn zus heeft al 2 kindertjes ( 1 jongetje van 5 en een meisje van 1) en ik geniet zo van die twee kindertjes,net of ik zelf een beetje moeder ben geworden, mijn zwager heeft ook geen broers of zussen dus mijn vriend en ik zijn hun enige oom en tante, dat is echt leuk, ik ben dus niet bang dat hun gaan beginnen.
maar ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik heb namelijk een schoonzusje en die zei een keer tegen mij; nou, en jullie willen zeker eerst trouwen en dan kinderen? toen zei ik nee hoor maakt ons eigenlijk niks uit (ga natuurlijk niet zeggen dat we bezig zijn) toen zei ze...jaa, ik ken mijn broertje en die wil eerst trouwen, duss ik weer nee, dat maakt hem niks uit. Toen kwam dus de aap uit de mouw en wat zei ze namelijk toen; nou ik vind namelijk dat jullie ( hun zijn namelijk getrouwd) op ons moeten wachten met kinderen want wij zijn al getrouwd, dus dat jullie kinderen nemen na ons ( ze wilt het eerste klein kind) nou ik kookte, ik dacht je moest eens weten. Dus nu ben ik inderdaad bang dat ze eerder zwanger is, erg hé dat komt door haar dat ik zo denk.
ze vraagt ook steeds en ...zijn jullie al bezig, ze is er zelf ook een beetje zenuwachtig van en als ik er niet ben dan vraagt ze het ook nog aan mijn vriend.. grr irritant!
bij sommige collega's heb ik het ook, dat ik bang ben dat ik hoor dat ze zwanger zijn, niet dat ik het ze niet gun maar ik vind het dan gewoon moeilijk. alleen 1 collegaatje die is ook aleen lange tijd bezig en van haar zou ik het wel weer kunnen hebben, haar gun ik het ook echt.
nou alweer een heel verhaal he, kan je het nog allemaal volgen (ha,ha).
ik las in een ander stukje waar je ook op gereageerd hebt dat jullie al 2 1/2 jaar bezig zijn, jeetje joh, en ook al een tijd aan de clomid? nou dan mag je het zeker allemaal wel eens zat zijn hé.
is je vriend ook getest? mijn vriend wel en dat was gelukkig goed.
ben trouwens aan deze site gekomen door een oud viendin en nu buurvrouw van me die was toen ( nu 1 jaar geleden ook bezig) en wat denk je, ga vanavond op kraamvisite bij haar. ook mijn beste vriendin waar ik gelijk mee gestopt was met de pil is 2 maanden geleden bevallen, gelukkig had ik met deze 2 meiden geen problemen.
nou veel succes maar weer vandaag en tot snel.
liefs Nathalie.