en Britt, al met de tarwekiemcapsules begonnen?

He Naat,

Hoe is het met je? Voel je je goed? Hoest met je temperatuur?
Hier gaat het wel goed eigenlijk. We zijn vol goede moed bezig met de ovulatietesten, alleen denk ik dat ik meerdere verpakkingen nodig heb, want ik vres dat het toch weer een lange cyclus wordt. Ik heb ze via de gyn. gekregen, kostte dus niets. Misschien kan jij dat ook vragen 10 april?

Eigenlijk verwacht ik niet echt wat deze maand, hoe hard we ook ons best doen, want ik gebruik deze maand geen Clomid. Vandaar dat ik ook verwacht dat deze cyclus langer duurt. Ik heb nu in totaal 10 keer/maanden Clomid gehad en de gyn. vond het eigenlijk wel eens goed om daar even mee te stoppen en helemaal nu we ervoor gekozen hebben om even een rustpauze in te lassen qua behandelingen.Moesten ook wel rust nemen, omdat het zaad van mijn man de laatste keer zeer slecht was en dat nu moet verbeteren(duurt dus ong. 2 maanden). Toch blijf je het proberen, ik vind het ook zonde om een cyclus over te slaan. Heb jij dat ook?

Je vroeg of ik er nog wel in geloofde.... Nou soms eigenlijk niet meer en andere keren kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik het nooit zal mee maken.... Het is zo'n grote wens van mij... Eigenlijk altijd al geweest. Volgens mij ben ik echt zo'n moedertje, als je dat van jezelf mag zeggen...
En ander keren kijk ik om me heen en denk ik: er wordt gezegd dat 1 op de 6 stellen kinderloos blijven, dat zullen wij dan wel zijn..... Al onze vrienden hebben nu kinderen, dan zullen wij ze wel niet krijgen....

We moeten maar proberen positief te blijven en dat wil ik eigenlijk ook heel erg graag, alleen soms is dat erg moeilijk, maar daar weet jij alles van.

Liefs, Britt

Terug
Bovenaan