En Chrizzy en Reneke???

Hoi,

Gistermiddag getest, maar helaas die was negatief.
Toch ben ik nog steeds niet ongi. En sinds de bevalling ben ik het toch regelmatig, dus raar is het wel.
Ik geef het nog 1 a 2 dagen, en dan toch nog een keer testen.
Wel had ik deze week (smerig detail) last van overmatig slijmvorming, iets wat ik normaal gesproken tijdens ei-sprong heb. Misschien dat het allemaal verlaat is?

Christien, hoe is het bij jou????

Liefs Irene

Hallo,

ook hier na 6 dagen te laat zijn eindelijk ongesteld. Zou het aan het weer liggen?? Normaal gesproken ben ook ik altijd netjes op tijd.

@ Irene, zou wel een mooi kerstcadeautje zijn, toch?

@ Christien, ik ben benieuwd wat het bij jou doet.

groetjes Danielle

Goh, apart te lezen dat meerdere laat ongesteld zijn. Dan wachten we het maar af. Ik ook met mn grote mond. Was zóó blij niet ongi te zijn op vakantie, maar zul je zien dat ik het nu dan toch ben als we op vakantie zijn.... GRRRR.
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

Liefs Irene

@ mammie-s

Was vandaag naar name-it voor dr outfitje. De rok was hier gewoon €16,99 dus geen €9,- Heb nog gevraagd of ik misschien te laat was voor die aanbieding. Verkoopster beweerde dat de rok niet in aanbieding was geweest en dat iedere filiaal zelf aanbiedingen bepaald. Echt balen!!!!

Jeetje dat zou balen zijn als je inderdaad op vakantie ongi zou worden...
En wat t rokje betreft:
Als je wil kan ik hier nog wel voor je kijken! Ik heb voor Indy maat 80 gekocht omdat je rokjes vaak wat kleiner moet kopen. Ze hadden ook 86 en 92 nog en hij is verstelbaar.
Dus als je wil, komen er alleen verzendkosten bij maar das geloof ik iets van 2,20 ofzo.
Laat maar weten!

Terug
Bovenaan