En Chrizzy en Reneke???

hey meiden,
nou ik heb vrijdag middag een test gedaan en deze was negatief. maar precies vandaag ben ik een week overtijd en nog steeds niet ongesteld!
dus morgen of dinsdag nog maar weer een test erop wagen. en ben erg benieuwd wat er dan uit komt.
we zullen zien. ik moet zeggen ben wel erg moe en slaap veel langer ook beetje last van onderin mn rug. maar verder niks.

dus we wachten af!
jullie horen meer tot zover dit vervolg.
Groetjes, Christien

Hoi,

Balen he Christien die onzekerheid? Hier ook nog geen ongi, maar durf ook niet meer te testen. Zal wel aan koude weer liggen. Vaak als we op wintersport zijn geweest ben ik het ook wat later (weliswaar maar 2 dagen later, niet 5 of hele week, maar toch)

@ mammie-s. Lief dat je wilt kopen, maar het hoeft niet meer. Mn ma heeft kerstoutfitje gekocht voor Myrthe. Weliswaar niet dat rokje, ik zie straks wat het is.
Maar bedankt.

Liefs Irene

Zou het aan de stand van de maan liggen ofzo??? Dit kan haast geen toeval zijn... Maar eigenlijk hoop ik dat het niet aan de maan ligt en dat jullie allemaal lekker zwanger zijn ;-) Degene die dat willen natuurlijk!

Groetjes,
Jamie

Nog een test gedaan en negatief. Maar ook niet ongesteld.
Ik word hier heel onzeker van. Heb maar lekker een glühweintje gedronken nadat we buiten in de sneeuw hebben gespeeld.
Ik wacht maar weer af :(

Liefs Irene

Toch wel fijn het hier kwijt te kunnen. Als ik het mn moeder vertel belt die ieder uur hoe het ervoor staat. Behalve dat ik dan nog zenuwachtiger wordt, kan ik haar ook niet verassen als het echt raak is....

Thnx meiden

hey reneke ,
nog steeds geen ongi. en ben nu 1,5 week over tijd. ga vanmiddag ff weer een testje halen. stom ik heb er maar 1 gehaald hihi.. maar ik vind het wel spannend.
had vannacht nachtdienst maar kan wel merken dat ik sneller moe word. (had ik in vorige zwangerschap ook al) dus ik denk haast wel dat ik zwanger ben maarja eerst maar es een testje doen.
ik laat het jullie horen.

Groetjes, Christien

Hee Christien,

Doe de test met ochtendurine! Die is sterker geconcentreerd. Ik had namelijk beide met middag of avond urina gedaan, iets wat me vanmorgen door doktersassistent werd afgeraden.
Ja wist ik veel, tijdens zwangerschap van Myrthe testte ik ook 's avonds en die was goed!
Ook heb ik nu test van DA gebruikt, iemand ervaring mee?

Hier nog steeds geen nieuws. :-(

Liefs Irene

Terug
Bovenaan