en daar is toch de nesteldrang!!

ik dacht dat het dit keer niet meer zou komen door alle pijn en drama's maar vandaag had ik het toch echt!
de kerstspullen moesten weg en toen ik daarmee bezig was ging ook alles mee..zowat het hele onderhuis gedecoreerd en gepoetst.
verder zijn ook de babykleertjes en lakentjes gewassen..
maaaar door al dat gepoets en gewas enzo heb ik nu dus wel weer heeeele erge last van mn bekken en rug en ook buik..naja eigen schuld,dikke bult! ;-)

liefs kim

Leuk he, dat die nesteldrang en zwangerschap eigelijk helemaal niet samen gaan... :s
Twee dagen geleden nog op zijn kop in de vensterbanken gelegen, raampjes mooi schoon: binnen EN buiten! Maar bandenpijn dat wil je niet weten :s

Hier ook nog totaal geen last van nesteldrang. Moest me er zelfs toezetten om gisteravond de woonkamer wat te fatsoeneren en tafels opruimen omdat ik vanochtend visite kreeg.

Groetjes Pauline

Hier ook nog totaal geen last van nesteldrang. Moest me er zelfs toezetten om gisteravond de woonkamer wat te fatsoeneren en tafels opruimen omdat ik vanochtend visite kreeg.

Groetjes Pauline

ik heb het echt met vlagen,,,, dan wil ik ineens alles wegwerken enzo,... ligt vol met babykleding hier haha alles aan het uitzoeken en dat kan er dagen liggen en dan ineens... moet het opgeruimd worden hahahaa

Toevallig gisteren hier ook de hele onder verdieping gedaan. Alles is van de kant af gehaald en zelfs de plinten zijn nog nooit zo schoon geweest. Ik ben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat bezig geweest. Maar vandaag amper een stap kunnen zetten van de pijn... (en het ergste vind ik dan dat je er over een paar daagjes al niets meer van ziet...)

Terug
Bovenaan