en daar is toch de nesteldrang!!

Kun je dat misschien naar Friesland sturen die nesteldrang. Hier het tegenover gestelde.
Mijn moeder gister hier: zullen we die kast even sorteren. neeeeee moeders.
Zullen we die bak even leeg halen?? Neeeeee moeders.
Moeten we de kelder ook even opruimen? Neeeee moeders.
Heb op laatst maar gevraagd of ze me even wilde laten omdat ik echt geen zin had!

Hai Kim,

Hier valt het ook wel mee, heb het met vlagen....Gister ook alle kerstspullen opgeruimt.
Ik heb net als jij ook boete moeten doen voor mijn rug en bekken. Dus ben ik nu tegenwoordig wat voorzichtiger mee! Ik loop ook bij een cesar terapeut dus ben er wel druk mee....

Maar ik denk dat het nog wel komt...ik heb behalve mijn mannetje niet iemand die zegt ik kom je wel ff helpen. En er om vragen echt not!!

Groetjes Maureen

Hahahahahaha ik heb dus echt gewoon precies t zelfde gedaan gister hahaha.... Normaal staan mn kerstspullen tot 7 jan. ofzo... en dan vindt ik t nog zunde!
Nu heb ik gister ook alles naar boven laten brengen door mn man inc. andere losliggende rommeltjes!!! En mn huiskamer lekker gedecoreerd en glanzend gemaakt!!!
Mn man en dochter mogen niet meer bewegen beneden en loop de hele dag achter hun kont aan op te ruimen pfff met als gevolg dus ook pijn in bekken..... hihihi wat doen we er aan ....
Vandaag ook ff bovenverdieping gedaan!! AUWWW

Ben me ook in aan t houden om niet heel de baby garderobe te gaan wassen maar dan heb ik dadelijk niks meer te doen ;-)

Groetjes

Hier ook totaal nog geen last van nesteldrang.
Totaal geen zin om op te ruimen en er moet nog best aardig wat gebeuren, we hebben nog zo'n 10 verhuisdozen staan van onze verhuizing vorig jaar (schaam schaam) maar gewoon geen zin en puf!

Waarom kunnen onze partners die nesteldrang niet overnemen... die zijn fit en sterk hahaha.

Misschien dat het bij mij straks losbarst als ik met verlof ben (nog 3 weekjes!!).

Groetjes,
Anne

Hier ook totaal nog geen last van nesteldrang.
Helemaal geen zin om op te ruimen en er moet nog best aardig wat gebeuren, we hebben nog zo'n 10 verhuisdozen staan van onze verhuizing vorig jaar (schaam schaam) maar gewoon geen zin en puf!
Baby kamer is wel al klaar!

Waarom kunnen onze partners die nesteldrang niet overnemen... die zijn fit en sterk hahaha.

Misschien dat het bij mij straks losbarst als ik met verlof ben (nog 3 weekjes!!).

Groetjes,
Anne

uhm ik schaam me diep als ik dit zo lees,ik WIL OOK LAST KRIJGEN VAN NESTELDRANG!
De vorige keer kreeg ik het ook laat pas met 8maanden ofzo,toen stond ik boven op de trap de keuken schoon te maken,dat zie ik mij dit keer niet doen dus!
Ben te moe gewoon.

Hier ook soms de wil om schoon te maken... na bijv. wat stofzuigen verga ik vervolgens van de rugpijn en heb echt een harde buik. Dus tis een beetje schipperen tussen willen en kunnen.
en jeeee ik zie weer een kruimel of stukje dit of dat liggen die dan gewoon weg MOET maarja manlief denkt dat ik gek ben geworden en hij gaat t niet doen :)

Terug
Bovenaan