En daar zijn ze weer...

A

Anoniem

Guest
De red devils zijn weer in volle glorie gearriveerd!! Bah wat balen zeg!!! We hebben voor de eerste keer ovutesten gebruikt, deze waren duidelijk positief, druk geklust en toch ongi!! Had er zo'n goed gevoel bij! Voelde me niet zwanger ofzo, maar had echt het idee dat het raak zou zijn. Nu maar op naar ronde 5. Ik heb 1 voordeel...ik heb een korte cyclus van 25/26 dagen en heb dus deze maand alweer mijn nieuwe nod!! De 26e word het weer spannend!!!

Voor de meiden die deze week ook hun nod verwachten...hopelijk hebben jullie meer geluk!!!!

Nu maar wachten tot de ongi weer weg is en dan maar weer druk aan de klus!!

Liefs ciomama

wat jammer zeg!!
Op naar de volgende ronde! Hopen dat 't snel lukt!

das jammer maar geloof me, eens komt jouw tijd .
voor mij is het al weer 4 jaar geleden,maar zou niet meer weten hoe het ook al weer allemaal ging en voelde.
moet alles weer opnieuw opzoeken.
hahah

heey...

jammer hoor...
hopen dat de volgende ronde meer geluk brengt...

liefs

Hey meid,

getver weer niet gelukt.., ik zit ook te wachten maar ben bang dat het niet gelukt is.. Heb al een aardig rommelent gevoel in mij onderbuik...

Gezellig aan de wijn!!

Kussies Laurie

balen zeg! zoals Laurie zegt wijntje en dan als ei weer opkomt lekker klussen! liefs

Nou ik vrees dat ik met je mee ga doen... Vandaag de eerste tekenen van ongi, namelijk heeeeeeel ietsiepietsie roze afscheiding. Sjit!!! :-(
baal baal!

Ik ken het gevoel hoor ik heb ergens in ronde vijf ook die ovulatie testen gebruikt en hard er toen ook echt een goed gevoel over maar nee mocht toen ook niet zo zijn ikgebruik ze niet meer want dan was ik er automatisch teveel me bezig !

Nu voor mij/ons ronde 10 vorige week nod gehad dus dit weekend weer aan de klus ik hoop dat mijn vriend beetje meewerkt want die is het zat en heeft zelfs geroepen op deze manier geen kinderen te willen dus we zien het wel weer .

Succces de volgende ronde !

Terug
Bovenaan