En daar zijn ze weer...

neeeee balen meis!!! de teleurstelling vond ik ook groter toen ik de 1e maand ovu testen had gebruikt! toch een grote hoop dat het dan raak is! en omdat je al aangaf dat je het helemaal mooi zou vinden omdat je zusje ook zwanger is!!!
ik ga er elke maand al vanuit dat het niet raak is! kan het alleen maar meevallen!!!
wel lekker dat je zo'n korte cyclus hebt hoor!!!heb zelf 21 mei nod! heb 1 week langere cyclus als jou *zucht*
liefs

Balen meid! Ik ga met je mee de 5e ronde in. Heb rond de 30e mijn NOD. Ga je door met de ovu-tests? Ik heb met mijzelf afgesproken pas in ronde 7 hiermee te gaan beginnen. Wil er nog niet teveel druk op leggen. Deze maand dus maar weer vrolijk aan de klus... Op naar een februarikindje.

Thanx dames!!! Voel me dankzij jullie, en een hete douche, al een stukje beter! Straks idd lekker met een borreltje naar mn favo series kijken en morgen lekker uitslapen.

@bloemmie..wat vervelend dat je man begint te twijfelen!! Ik hoop dat hij toch wil doorgaan en dat we snel positief testen!!

@charlotje..dat had ik gisteren ook, een klein beetje rozige afscheiding en vanmorgen was het volop feest down under hihi! Hopelijk blijft het bij jou hierbij en is het de innesteling!!

Ciomama: lief dat je met me mee hoopt maar ik vrees dat ik morgen ook bezoek heb, grrrr. Tis nog maar de 3e ronde (straks de 4e) maar je hebt toch elke keer weer die hoop. Balen!

@Ciomama: en ik had mijn hoop nog zo op jou gevestigd!!!!
Ik dacht we zijn ze kwijt aan het zwangerforum!!!

Maar voordeel dat je nu korte cyslus hebt, dus weer snel een ei :)

Ik moet nog 2 dagen wachten van mezelf. woensdag he bik de 27e dag en dan wil ik wel een testje wagen. Tot die tijd houdt ik me kalm :)

En anders ga ik gezellig met je mee volgende ronde, heb de vleugels al klaar staan voor bevrijdingsdag :)

baal baal baal
ook ik heb deze maand ovu testen gebruikt wou er eigenlijk ook nog niet aan tot na een half jaar, maar aangezien het zo spookt bij mij toch gedaan. had mijn ei 2 dagen eerder dan verwacht en flink geklust, maar ook hier geen resultaat. geeft toch een extra domper. heb nog 7 testen van afgelopen maand die wil ik nog wel opmaken deze maand en als het deze maand niet raak is ga ik even helemaal afstand nemen en mijn verstand op nul zetten (als dat lukt pff)
proost maar weer en veel klusplezier

Terug
Bovenaan