en daar zit je dan....

sorry, hoort eigenlijk niet hier maar hier is meer reactie dan op augustus 2008 forum en jullie zijn iets vertrouwder hahaha

9 maanden lang toegeleefd naar 2 augustus want dan is de uitgetelde datum...en tja nr 1 was er met 38.5 wkn dus deze zal ik heus niet helemaal uitdragen....
maar helaas, afgelopen zaterdag was dus de uitgetelde datum en deze ging voorbij zonder dat we onze baby eindelijk in armen konden sluiten....
ergens heb ik het er best moeilijk mee, in de tussentijd gaat de verlof periode verder en heb juist doorgewerkt tot 4 wkn van te voren zodat ik naderhand langer zou hebben met de kleine...
zaterdag was ik vrij down en ook gister kon ik mn draai niet vinden, het gaat nu wel redelijk maar kan me er raar genoeg geen inbeelding meer bij maken dat we dadelijk een baby erbij hebben, zelfs de box in de kamer en een complete babykamer geven me dat gevoel al even niet meer....heel raar maar je stelt je ongemerkt toch ergens op in en de uitwerking als dat niet gebeurt is vreemd.
sinds donderdag heb ik bij de politie aangifte gedaan van vermiste enkels want ook bij mij hebben mijn enkels zich uit de voeten gemaakt en moet ik het doen met benen die in 1 keer doorlopen tot mijn voeten...en heb ik door het lopen op  blote voeten en slippers (want tja schoenen passen niet meer) de hakken van mijn voeten onder de kloven zitten grrrrr

sorry moest even mijn depri ei kwijt....morgen weer naar de VK en donderdag naar het ziekenhuis om te kijken voor de mogelijkheid tot inleiden....vreemd maar in mijn achterhoofd heeft er altijd een stemmetje gezeten met de datum 8-8-2008...(had ik daar maar meer naar geluisterd, dan had ik nu misschien niet zo'n dowm gevoel en me er beter bij kunnen neerleggen)

Groetjes Veronique 40+2 wkn

Oh, kan me helemaal voorstellen dat je er door heen zit.
Ik heb zelf de mazzel gehad dat ik twee keer te vroeg ben bevallen, maar had het ondanks dat toch al helemaal gehad.
Maar...die baby komt echt hoor. En ook dan kun je je niet meer voorstellen dat hij er niet is geweest.
Heel veel sterkte nog even met de laatste loodjes (hopelijk duren ze nog maar heel kort).

Groetjes,
Geeske.

Hoi Veronique. Ja vervelend als je over de datum bent (hihi klinkt een beetje raar).
Maar een klein lichtpuntje .. de dagen dat je over de uitgerekende datum heen bent worden aan je zwangerschapsverlof bijgeteld hoor! Je hebt minimaal recht op dat aantal weken. Je hebt gewerkt tot 4 weken van te voren, dus je hebt vanaf de geboorte nog recht op 12 weken verlof. Dus vanaf nu maakt het niet meer uit hoe lang je kindje zit (tenminste, niet voor je verlof daarna).
Heel veel sterkte met je nu echt laatste loodjes, en je zal zien, over een paar weken komen je enkels heus wel weer naar huis. Ze hadden een veel te leuk leven bij jou!
Groetjes!!
Nelleke

Hoi,

Ik snap je teleurstelling, maar kop op hoor, het kindje komt als het er klaar voor is, dus probeer nog maar lekker te genieten van de vrijheid die je nu nog even hebt.

Wat die dagen betreft; ik kan niet anders zeggen dan Nelleke. Maak je wat dat betreft ook niet druk, want je krijgt er alleen maar meer dagen door....dus alle dagen die de bevalling later begint, krijg je alleen maar cadeau.

Succes en sterkte met de bevalling.

Groetjes Fonske.

wat duren die dagen dan lang, he? Iris van ons bleef 9 dagen heerlijk zitten, en woog dan ook 4230 gram, een stevige tante,haha. geniet er nog lekker van, en laat het op je afkomen.,,,, groetjes Wendy

Ach gos, Veronique............... Dat klinkt heel sneu! Maar de baby komt er echt (en er kómt zelfs een moment dat je denkt: zat het nog maar in m'n buik, dat was wel zo rustig hahaha).

Maar daar heb je nu niet zoveel aan natuurlijk, als je het wachten zat bent, is elk uur dat het langer duurt er 1 teveel. Al is 8-8-08 dan een mooie datum en al duurt je verlof net zoveel langer als dat de baby te laat komt: als je wilt dat het komt, dan wil je dat nú!

Sterkte meid, nog heeeel even volhouden hoor!!
Liefs
Susan

Ik wens je nog heel veel sterkte de komende dagen.
Ik weet als geen ander wat het is als je overtijd loopt.
En nu zeker met dit weer.
Kom op meis, voor je het weet heb je haar of hem snel in je armen.
Ik weet dat dit een schrale troost is maar het is echt zo

Liefs Ilse mv Danique en Fay

Terug
Bovenaan