En dan ga je... breien!

Ik ben er van overtuigt dat zo'n sterke vrouw als Marieke zich er wel doorheen slaat. Vooral als eenmaal dat kleine hummeltje er is om voor te leven...

Maar zoals Melian aangeeft, heb je echt flinke baal momenten en wil je alles even lekker van je afpraten, dan weet je dat je hier altijd terecht kan. Wij zullen jou wel even opbeuren in de moeilijke periode ;) (Heb je eigenlijk wel de beschikking over internet in het ziekenhuis??)

@Melian: Wat fijn voor je dat het nu allemaal goed gaat. Geeft vast een grote opluchting.. Ik denk dat je vanaf nu echt kan gaan genieten (Zonder die constante zorgen)...

Vandaag komen ze vandaag van het consultatiebureau... ben erg benieuwd hoeveel onze kleine meid is gegroeid... Laatste keer (Vorige week vrijdag) was ze 2480 gram.

Veel liefs Geert
 
Ha Geert,

Bedankt voor je ontzettend lieve berichtje! Het gaat zeker goedkomen hoor! Ik denk dat het best lastig wordt, zowel lichamelijk als emotioneel.

Lichamelijk, omdat ik natuurlijk niet een kraambed heb volgens het boekje, waarin ik goed kan herstellen. Zeker als ik na drie dagen waarschijnlijk word ontslagen uit het ziekenhuis en dan heen en weer moet pendelen (gelukkig wel samen met Patrice!).

Emotioneel, omdat we ons kleine guppie natuurlijk het allerliefste dag en nacht om ons heen willen hebben en alle liefde van de wereld willen geven.

Maar, gelukkig heb ik jullie allemaal ook nog en zal zeker mijn ervaringen delen. In het ziekenhuis is op één plek Wifi, dus dat komt vast goed! Daar rol ik wel naartoe in een rolstoeltje ;-)

Spannend hoeveel Stacey is aangekomen! Gaat alles goed? Vast wel! En hoe is het met Joyce? Al weer een beetje de oude na de bevalling? Jullie kraamzorg is nu natuurlijk ook afgelopen denk ik! En lukt het jou een beetje met de gebroken nachten en het werken?

Nou, veel succes en liefs!
XXX Marieke
 
Hallo Marieke,

Ja het zal af en toe best even moeilijk zijn, maar dat verdwijnt gelijk zodra je de kleine in je armen hebt. Natuurlijk wil je de hele dag om hem heen kunnen zijn, maar dat is jullie kleintje nog niet gegund.

Straks tegen de kerstdagen is alles (Als het goed is) achter de rug. Dan zijn jullie voor altijd samen en weet ik zeker dat hij alsnog alle liefde van de wereld ontvangt van jullie ;)

Stacey was vanmorgen 2590 gram!! Echt super. Ze weegt nu 10 gram meer dan haar geboortegewicht. Met Joyce gaat het ook super. Op de dag van de bevalling was Joyce s ‘avonds alweer beneden en hebben we samen friet gegeten :) Eigenlijk is ze sinds de bevalling iedere dag volledig uit bed. (Behalve tussen 13.00 en 15.00uur) dan ligt ze heerlijk te slapen. Ook is ze van de week al boodschappen wezen doen en is ze gister naar de stad geweest om wat te winkelen en heeft ze zichzelf verwent met nieuwe kleren... (Wel duur hoor twee van die meiden ;) )

De nachten gaan ook perfect. Ik geef Stacey rond 23.00 uur haar laatste flesje en dan slaapt ze tot 05.00 uur ongeveer. Dan geeft Joyce haar de fles en slapen ze beide weer verder. Ik slaap dus iedere dag van 23.15 uur tot 07.30 uur en Joyce van 21.30 uur tot 05.00 uur en dan van 05.30 tot 08.00uur. Van gebroken nachten hebben we dus geen last :)

Het is alleen jammer dat we (tijdelijk) niet samen naar bed kunnen. Normaal deden we dit altijd en bespraken dan de dag nog even en knuffelde dan wat. Maar goed, ook dit zal over een tijdje weer kunnen.

Echt heerlijk om een gezinnetje te hebben!!!

Liefs Geert
 
Terug
Bovenaan