En dan moet ik mijn eigen verjaardag ook nog vieren????

Zo ik heb een heel bewogen jaar achter de rug. Een tijd geleden heb ik besloten om weg te gaan bij mijn vriend, de vader van mijn kinderen. Een vrij bewuste keuze om dat te doen, omdat de oudste vanaf dit schooljaar naar school gaat en als ze op school zat, had ik de keuze waarschijnlijk niet meer gemaakt. Ik heb bewust voor mezelf gekozen. Ik ben de afgelopen tijd erg geholpen door iedereen. Familie, vrienden en zo.
Nu ik ben over 2 maanden jarig.... ik heb totaal geen zin om mijn verjaardag te vieren. Ik zie me er al met een lang gezicht zitten. Mijn moeder vindt dat ik het wel moet vieren uit respect voor de mensen die me hebben geholpen met verhuizen. Maar ik voel er helemaal nix voor. Ik bedank ze wel anders!

Moet ik het vieren omdat zij het graag wil?

liefs
 
Hoi meis,kan me heel goed voorstellen hoor dat je er ff geen zin in hebt,daar moet je je ook helemaal niet verplicht toevoelen denk ik.en je familie en vrienden die je zo gesteunt hebben het afgelopen jaar zullen dat juist vast wel goed begrijpen.en dan zeg je je moeder toch dat je het op dit moment even niet ziet zitten en wie weet over een maand of wat als het beter gaat met je nodig je gezellig iedereen uit.wat je ook beslist denk goed aan jezelf dat begrijpen ze heus wel.Petje af voor je,het lijkt mij niet makkelijk alleenstaande mama zijn.liefs
 
Terug
Bovenaan