En dan moeten we weer werken...

Hoihoi,

Jaja, morgen mogen we weer: WERKEN. Het zal wel even wennen zijn; ik ben al van half april thuis. Ben benieuwd.
Ik heb er wel zin in. De verveling begon ook hier een beetje toe te slaan. Begrijp me niet verkeerd; ik geniet volop van Evy, maar vind het ook prettig dat ik ook weer even op een andere manier met mijn hersenen bezig kan zijn. Hoop alleen dat ik niet teveel eerste dingetjes van haar ga missen. Ik ga namelijk weer fulltime werken.
Ik heb wel gedacht om minder te gaan werken, maar daar bleek niet zo handig. Ik werk in de zorg en werkte (en vanaf morgen dus weer) 3 dagen in de week. En dan om de week een weekend, maar dan is mijn vriend gewoon thuis.
Als ik minder procent zou gaan werken, zou dat niet betekenen dat ik per week minder dagen kon werken. Ik zou dan namelijk kortere diensten moeten gaan werken, waardoor ik dus heel onregelmatig zou moeten werken. Een week 5 dagen, de week erna weer 2, dan weer 4 enz. Nu weet ik gewoon dat ik 3 vaste dagen per week werk en dan de weekenden erbij. Is voor Evy denk ik ook beter. Maandag en vrijdag thuis bij mama, dinsdag, woensdag en donderdag bij de gastouder en zaterdag en zondag alleen bij papa of saampjes met ons drietjes.
Ach ja, het zal de eerste weken wel aanpoten worden, weer even een ritme zien te vinden. Kindje, werken, huishouden en dan ook nog een sociaal leven.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi,

Ik begin ook morgen weer! Ben vrijdag ook al even geweest, wat voorbereiden enzo, maar morgen echt lesgeven weer! Zie er best wel tegenop hoor, maar goed, zal wel weer snel wennen zijn!
Voor wat betreft het huishouden; binnenkort nemen wij lekker een werkster, haha! Mijn man was daar nooit zo voor, maar ik heb hem omgepraat, haha! Tsja, heb echt geen zin om het huishouden te gaan doen in het weekend, als ik vrij ben hoor! Dan wil ik lekker leuke dingen met de kids doen! (werk 4 dagen)
\Veel suc6 morgen!

Zucht, ik moet donderdag weer.....
Heb er nog helemaal geen zin in, kan me nog prima vermaken met mijn kleine man samen. Maar ja, als ik niet ga werken moeten we verhuizen en da's ook geen optie.
Gelukkig hoef ik maar 3 dagen en daarvan gaat hij er 2 naar het KDV en 1 dag samen met papa. Zal wel even wennen zijn maar toch maar even doorzetten dus.......uiteindelijk zal ik het ook wel weer leuk gaan vinden om te werken (hoop ik).

Succes allemaal die 1e dag!
Cath

Hai,

Veel succes en plezier morgen!!!
Ik heb nog vier weken en dan ga ik ook weer beginnen voor 2,5 dag per week, dus gaat ook opschieten. Ene kant wel weer zin hoor om iets anders te doen dan alleen maar de kids, aan de andere kant vind ik het ook wel heerlijk om hier thuis lekker te tutten.

Gr. Esther

Hoi, hoi,

Hier nog eentje die bijna moet gaan werken! Na 20 weken thuis te zijn geweest moet ik as maandag weer gaan werken. Ons zoontje is dan 16 weekjes!

Ik heb wel zin om te gaan werken (lekker weer onder de collega's=kletsen-lachen), maar ik zie er zo tegen op om niet meer de  hele dagen samen met mijn zoontje te zijn (ik geniet  echt iedere minuut van hem!). Gelukkig gaat mijn vriend hem naar de oppas brengen..want anders...

Iedereen heel veel succes met de 1e dag terug gaan werken!

Liefs,
Jorhoromo (Cindy)

O, ja...

Ik ga 4 dagen van 06.30 t/m 13.30 uur werken! De vrijdag heb ik ouderschapsverlof.
Micah gaat dan op ma en wo naar KDV, de dinsdag naar mijn moeder en de donderdag naar mijn schoonmoeder.

Terug
Bovenaan