En dan moeten we weer werken...

Hoi hoi,

Ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk geweest. Het ging eigenlijk best goed, je rolt er zo weer in. Toen ik er een paar uurtjes zat leek het net of ik nooit was weggeweest. Had alleen vanmorgen wel een beetje een brok in mijn keel toen mijn schoonmoeder ons meisje kwam halen....
Vind het ook wel weer lekker om aan het werk te zijn, even mn hoofd weer een beetje gebruiken!
Sofie gaat op maandag naar opa & oma, dinsdag naar het kinderdagverblijf en op vrijdag is papa thuis (hij werkt nl. op zaterdag, waardoor hij 1 dag door de week vrij is). Ik vind het echt fijn dat hij een papa-dag heeft! Denk alleen wel dat het hem tegen gaat vallen, want hij denkt dat het makkelijk is om een kleintje te verzorgen en dat je haar rustig overal mee naartoe kan nemen. Alleen heeft Sofie veel houvast aan een strak ritme, maar we zullen zien! Ik heb er het volste vertrouwen in dat hij het helemaal gaat redden!
Nog 1 dagje werken en dan weer 2 dagen vrij, ook wel erg lekker hoor!

Iedereen veel succes met je eerste werkdag, het valt best mee!

Groetjes Marije

Succes allemaal!!!! Ik hoop, dat het moment van afscheid nemen meevalt... ik heb dit met de jongens ook meegemaakt, maar nu met Linde niet (ben ik zelf erg blij om). Morgen wel een dag vrijwilligerswerk doen, maar ze mag gewoon lekker mee. Liefs Pippi

Hoi meiden,

Nou, de 1e werkdagen zitten er inmiddels op............Gelijk weer ontzettend druk (kom pas net terug van ouderavond bijvoorbeeld), maar de dagen vliegen om! Het lijkt wel alsof ik niet ben weggeweest! Haha, wel weer leuk dus gelukkig.........
16 september vertrek ik voor een week op kamp met mijn nieuwe klas, daar zie ik wel enorm tegenop nu hoor!
Liefs, eline

Hallo allemaal,

Heeeeel veel plezier en succes gewenst voor iedereen die weer werkt!!!Ik hoef voorlopig nog niet, mag tot mei 2010 thuis blijven, en vind dat wel heeeeel heerlijk hoor.Af en toe gaan we wel ff koffie drinken, dan blijf je n beetje op de hoogte, plus dat ze Jette graag af en toe zien.

Ynez

Wow, tot mei 2010 thuis?? Heb je ouderschap opgenomen??

Ik ben inmiddels een paar weken weer aan het werk (alhoewel.. tussendoor 2 wk vakantie), eerst was vriendlief nog bij huis, maar sinds 1 sept (deze wk dus) zijn we beide weer aan het werk en gaat Elise voor 't eerst naar de oppas. Nu 2 halve en 1 hele dag geweest. Pff.. wel wennen hoor. het werken valt me reuze mee, idd net of ik niet weg ben geweest, maar het idee dat ze zolang zonder ons is. Haha. heb er vertrouwen in en het ging goed, dus ach, moet niet klagen, maar veeeeel liever ben ik lekker bij m'n meissie thuis (maar das niet mogelijk financieel gezien).
Ik werk gem. 22 uur p.w. (flexibele diensten ivm werk in de zorg, ze gaat 16 uur pw. naar de oppas)

nee, geen ouderschap, dit is in Duitsland normaal.je mag 3 jaar thuis blijven, ik heb gekozen voor iig eerst 2 jaar, het derde jaar mag je tot het 7e levensjaar van je kindje nemen in overleg met je chef.Goed geregeld he, en t 1ejaar is 70% betaald.....

ja, ik weet het, ik ben verwend. ;-)

Hoihoi,

Ook hier de eerste werkdagen weer overleefd. Inderdaad net alsof ik niet weg ben geweest, je zit er zo weer in.
Maar ik mis mijn meissie wel behoorlijk, ben dan ook blij dat ik morgen weer een dagje vrij heb (werk in de zorg, moet wel het weekend weer).
Heb gelukkig een geweldige oppas en Evy vind het er geweldig. Ga dus met een geruster hart werken zo.

Groetjes Iris mv Evy 16/05/08

Terug
Bovenaan