En de buik word ronder en ronder

@Christien Het zal vast wel goed komen en anders even bellen.

Ik ben zelf nog niet begonnen met wassen of met het inrichten van de kamer. De meubels komen dinsdag en dan gaan we ze het weekend daarna in elkaar zetten, schoonmaken en inrichten. Dan ben ik bijna 35 weken en dan moet het ook wel snel klaar zijn. Ik begin tijdens mijn verlof met wassen, dat is de week daarna.

@Blossom ik vind dat je bij lieflifestyle.nl leuke accessoires en kleertjes heb!!

Veel su6 allemaal met wasjes draaien en de laatste loodjes!!! Het is al bijna augustus, spannend de maand erna mogen wij :)

hoi,
Ik heb ook al zo lopen twijfelen over welk wasmiddel ik moet gebruiken. Waar je je als zwangere al niet druk om kan maken! De kraamzorg had er tegen mij niks over gezegd, dus ik heb mijn gewone wasmiddel maar gebruikt. Als ik merk dat ons kindje er niet tegen kan, kan ik altijd nog neutral gebruiken.

Ook hier een steeds dikkere buik. Ik heb een erg bescheiden buikje, en krijg veel opmerkingen of de baby niet te klein is. Dus ben blij dat ie nu was dikker wordt. Hoewel ik het verder geen probleem vond hoor. Een kleine buik zit minder in de weg;)

hoi hoi,

euhm??? Wasmiddel Neutral? Dat wist ik niet eens. De kraamhulp komt bij ons pas 16 augustus (ben 17 sept uitgerekend). Maar ik denk dat ik gewoon m'n eigen wasmiddel ga gebruiken (moet nl nog kleertjes wassen enzo, doe ik ik wel in m'n verlof) maar dan inderdaad zonder wasverzachter. Maar kamertje is zo goed als klaar, alleen nog wat kleine dingetjes halen zoals overtrekjes/lakentjes voor in de wieg. Mijn man is maandag a.s. lekker vrij en dan gaan we 'baby shoppen' hihi. Leuk hoor, kopen we ook gelijk wat kleertjes (gericht op het geslacht). Komende week heb ik nog lekker een weekje vakantie en dan nog 2 weken werken......en dan lekker verlof!!!!! Kijk er nu wel naar uit hoor. Zeker hoe ukkie er uit ziet. Mijn man is van Chinese afkomst en ik ben een echte Hollandse, dus zal wel een mooie combi zijn..haha.

Mijn buik is redelijk bescheiden volgende de meeste mensen om me heen. Ben vandaag precies 33 weken zwanger, maar kan gelukkig niet echt zeggen dat ie erg 'groot' is.

Suc6 allemaal nog verder dames.

Liefs

Joyce

Leuke titel maar bij mij geld meer.. groter en groter.

Ik heb volgens mij een groeispurt gehad afgelopen week. Na vandaag nog 2 weken werken en dan ook verlof.
Kamertje is zo goed als klaar wat betreft de meubeltjes, nog gordijntje ophangen, schoonmaken en dan kleertjes wassen en andere spulletjes inruimen en kijken wat nog nodig is.

En even over Neutral, ik heb het thuis nog staan omdat ik een tijdje geleden last had van exceem maar ik gebruik weer 'normale' wasmiddel. Neutral vind ik niet prettig van het is geurloos en dan lijkt het net of de was alleen maar nat geweest is ipv van gewassen.
Ik denk dat je geen wasverzachter moet gebruiken en verder 'gewoon' wassen.

liefs
Marloes

Heeeey,

Wat leuk jullie reacties allemaal!

Ik heb inmiddels het eerste wasje gedaan, met mijn eigen wasmiddel en zonder wasverzachter. De kleren ruiken inderdaad veel lekkerder, frisser zonder wasverzachter. Dus die ga ik alleen nog gebruiken bij beddengoed en handdoeken van ons denk ik.

Buik is gelukkig niet meer gegroeid, althans niet dat ik heb gemerkt. Idd bij mijn maag en ribben heb ik ook minder plek. Leuk als ie met zijn kontje de hele tijd ligt te duwen!

Stel ik MOET met neutral wassen.... dan is het snel genoeg gehaald... Maar denk dat dat wel mee zal vallen.

Laatste weekjes dames, spanning hier begint al langzaam een beetje te stijgen.... :D

Liefs

Hey allen,

vond zelf dat het wel mee viel, mijn buik, maar nu ik terugben van vakantie (2 weken weg geweest) roept iedereen maar dat ik zo ben gegroeid :p

kraamzorg wilde in vakantie langskomen, maar ik wilde niet even heen en weer rijden tussen hier en Ardeche, dus moet maandag even bellen voor afsraak. ben benieuwd! wist dat je geen wasverzachter mocht gebruiken, maar wasmiddel bepalen...
dat kan ik zelf toch ook wel??

liefs,

T

Ja ik vond het ook wel stom eigenlijk dat ik niet met mijn eigen wasmiddel mocht wassen.

Ik begrijp dat parfumloos natuurlijk beter is voor een pageboren kindje, maar je kunt niet alles weghalen. Lijkt mij dat je dan JUIST een babytje krijgt die gevoelig voor alles word!

Hahaha, grappig dat het je zelf niet opvalt T, het groeit wel nog maar niet meer zo hard als eerst. Mijn buikje is niet heeeeeel erg dik, maar een gezonde maat denk ik.

liefs

Ik ben morgen 36 weken zwanger en heb alle kleertjes, lakentjes, etc. fris gewassen in de kast liggen. Ik heb geen Neutral gebruikt, maar een gewoon wasmiddel. Wel heb ik de wasverzachter laten staan.

Wat betreft de grote van mijn buik: ik vind mezelf behoorlijk dik (het is gewoon heel anders dan je van jezelf gewend bent), maar ik denk dat mijn buik redelijk bescheiden is. Veel mensen zeggen ook dat ik geen megabuik heb. Hij is wel mooi rond!
Het zegt overigens toch niks over de grootte van je kindje, want die is naar schatting heel gemiddeld en de hoeveelheid vruchtwater was ook perfect volgens de vk. Als alles maar goed is met het kindje, maakt de grootte of vorm van je buik echt niks uit!

Liefs Elin

Terug
Bovenaan