En de uitslag is.......

hoi Alma,

Van harte meid.
Ik zit met open mond te lezen. Zo van uhh is er nu al weer 1 zwanger,
Nou geniet er lekker van, en we horen het allemaal wel van je hoe alles gaat enzo.

Liefs,

Rachel

Gefeliciteerd zeg !!!
Super hoor.
En wat snel.
Gek idee lijkt me dat je beebje dit jaar 1 wordt en je 2 maanden later alweer moeder wordt.
Geniet ervan, hopelijk zonder al teveel klachten.

Liefs Sharon

Almaaaaaaa!
Leuk joh! Gefeliciteerd en wat spannend weer zo'n hele zwangerschap voor de boeg. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan en dat je weer zo'n mooie koter op de wereld zult zetten!!! Geniet er lekker van.
Liefs Patricia

P.S. hier het tegenovergestelde...van de week gaat mijn man onder het mes: knoop er in! Hahahahaha.......

Van harte gefeliciteerd!!!!

Ook ik ben stiekum best jaloers hoor!!!

Maar ga aan een nieuwe baan beginnen en gezien de vorige zwangerschap vind ik het nog best spannend.

Geniet lekker van je zwangerschap meid!!!

Groetjes Willemijn

WOWIE Gefeliciteerd!!!!
Hartstikke leuk joh!!]
Hopelijk niet al te misselijk, moe en al van dat soort andere begin kwaaltjes!!
Ga er lekker van genieten en laat af en toe eens weten hoe het je vergaat en als het forum straks nog bestaat in december moet je ook even laten weten wat het is geworden hoor!!!!!!!!!!!!!!!

Echt leuk joh!!!

Ik ben helemaal blij voor je!!

Groetjes Bloem 25

Hoi Alma,
Van Harte Gefeliciteerd!
Je doet het nog sneller als ik toen,maar het is zeker leuk zo,n klein leeftijdsverschil.
Ondanks de drukte nu en dat ik  de zwangerschap als een stuk zwaarder ervaarde,zou ik het echt niet anders gewild hebben.Wel had ik het gevoel 2 jaar zwanger te zijn geweest en dat maakt dat ik het deze x ook niet zo  mis,alhoewel ik nog steeds kan zwijmelen als ik een zwangere zie.Ik wens je een fijne zwangerschap toe en probeer er ondanks de drukte ook van te genieten,en uit ervaring kan ik je zeggen dat deze zwangerschap veel sneller zal lijken te gaan.

Nogmaals Gefeliciteerd!

liefs Donna mama van Megan(04-06-2005) en Devan(25-10-2006)

Terug
Bovenaan