En dit wou ik nog even kwijt aan jullie allemaal.....

Nu iedereen is bevallen en we de zwangerschapsperiode af hebben gesloten, wil ik nog even zeggen hoe fijn ik het vond dat er hier altijd een luisterend oor was tijdens die emotionele en soms verwarrende periode. Er gebeurt zoveel met je lijf, en vooral de eerste keer weet je soms niet wat je overkomt. Gewoon het idee dat er altijd iemand is die jouw probleem kent  en dat iedereen praktische  tips of opbeurende woorden voor je heeft is  echt een geruststelling!

Ik hoop dat we de komende tijd ook weer veel aan elkaar zullen hebben en ons nieuwe geluk met elkaar kunnen delen!

groetjes Staartmees

ik ben het helemaal met je eens staartmees!!
het was ook voor mij een heerlijkheid om even uit te kunnen leggen hoe je je voelt zonder dat je het gevoel hebt dat je zeurt.
ik ga dat zeker wel missen denk ik.
maar we kunnen wel lekker contact blijven houden, en ervaringen uit wisselen hoe het ons nu vergaat als moeders!!
want het begint eigenlijk nu pas, als ik zie hoe onzeker ik nu soms al ben met bv voedingen geven wel of niet genoeg, het huilen enz.....
laten we elkaar nog maar lekker "lastig vallen" met deze dingen haha..

groet annelies moeder van noa 18 dagen oud

Hoi,

Wat is de tijd toch ontzettend snel gegaan is het niet?! We zijn nu allemaal mama geworden voor de eerste of meerdere keer.

Ik vond en vind het een hele speciale ervaring maar soms wordt ik wel een beetje gek van onzekerheid. Ik vraag me soms af of ik het allemaal wel goed doe en dan heb ik het vooral over de voedingen. Ik geef de fles en soms is ze met 70 cc tevreden en nu na een volle fles van 130 cc blijft ze zoekende maar ja ik wil haar ook niet overvoeren. Dus veel twijfels.Maar het is fijn om hier met elkaar over te praten.

Ik hoop dat iedereen lekker aan het genieten is!

Groetjes Joyce

Wat een lief bericht/topic.
Ik krijg er een brok van in m'n keel...
Ben t er zeker mee eens dat ik heel veel aan jullie heb, herkenning, meeleving...
En het is zeker allemaal snel gegaan.
M'n laatste baby groeit nu al snel...
DUSSSSSS GENIETEN!!!!!!
groetjes,Priscilla

Hee Priscilla,

Hoe is het ondertussen met jou, ben je alweer een beetje op krachten gekomen na die heftige bevalling? En doet Domenikos het goed met zijn stoma? Hoe lang moet hij er nog mee?

groetjes Staartmees

Terug
Bovenaan