En dit wou ik nog even kwijt aan jullie allemaal.....

We zouden door kunnen onder Forum 0-1 jaar als groep "Najaar 2008 Moeders", maar die groep is nog niet aangemaakt. Waarom zijn ze hier altijd zo sloom? Laten we de moderator even opporren.

Hoi Staartmees,

Ja hoor, ik kan sinds een week of 2 echt zeggen dat ik er weer bovenop ben. Vorige week een heftige maagpijnaanval gehad (ineens gevoelig voor friteusevet) maar verder alles ok. Domenikos krijgt als ie 5mnd is (over 3mnd) een biopsie via z'n kontje (naar he?) dan wordt gekeken waar en hoeveel geopereerd wordt. Na de operatie moet alles weer normaal zijn. Die stomazakjes verwisselen is vaak m'n grote onzekerheid.( bij een lekkagetje: doe ik t weer niet goed)  In het begin zag ik het als een wond. En was extreem voorzichtig en steriel (kon wel janken toen ik t per ongeluk met m'n vinger aanraakte). Toen is de man van 'het zakjes bedrijf' langsgeweest en heeft me behoorlijk gerustgesteld. Ik mocht ook altijd bellen met vragen. We hebben de chirurg ook een keer opgezocht. Maar die heeft zoiets van, nix aan de hand, t stelt allemaal nix voor.
Ach, ik heb nooit poepluiers... een keer (tenzij t lekt) per dag geklungel maar verder hup snel verschoont die plasluiers...
Ik wacht ook op een najaar forum, kijk af en toe op t zomerforum maar t voelt een beetje vreemd...
groetjes,Priscilla

Hoi Priscilla,

Fijn dat je je beter voelt en dat Domenikos het goed doet met zijn stoma. Zit er een   opening in zijn buikwand of hoe werkt dat? En zit dat zakje hem niet in de weg?
Wel naar straks die biopsie . Maar geen poepluiers!! Had ik nou nooit aan gedacht. Zit er tenminste een voordeeltje aan....

De moderator heeft nog niet gereageerd. Maar we kunnen hier toch ook blijven hangen met z'n allen?

Terug
Bovenaan