En dus toch weer niet starten..... %#$...

A

Anoniem

Guest
Wat ging het vandaag kut in het ziekenhuis! Er zijn maar twee follikels doorgegroeid! Dat terwijl mijn hormoonprofiel laat zien dat het er makkelijk meer hadden kunnen zijn. Volgens de arts komt het toch door de pil van de vorige cyclus.
Dinsdag weer terug, maar waarschijnlijk wordt het dus gewoon een iui ipv een ivf, als er dinsdag niet nog meer gaan groeien. De kans dat je een goede eicel krijgt bij een punctie is per follikel 80 % en de kans dat deze bevrucht wordt is 50%. dan moet de kwaliteit ook nog eens voldoende zijn om te kunnen terugplaatsen. Al met al vinden wij die kans te klein om er een ivf poging aan te verspillen.

Wt een kutdag.... Onze eigen keuze om dan waarschijnlijk toch iui te doen, maar we een gedwongen keuze. Tenminste zo voelt het.
Zit er evenhelemaal doorheen, ben er helemaal klaar mee. Kan er dan nooit eens iets goed gaan? Alles lijkt ons het afgelopen jaar tegen te zitten. Ivf komt maar niet van de grond om verschillende redenen, baan kwijt, pffff... Wanneer komt de positiviteit weer terug in ons leven?

Neeeeeeee ik baal met je mee meid! Ik hoop zo dat het er dinsdag beter uitziet. Mochten jullie iui moeten doen dan moet het nu gewoon raak zijn hoor jullie hebben het verdiend!

2012 is ook ons jaar niet tot nu toe..... Gaan we hem samen op een leuke manier afsluiten?

Knuffel!

Lieve Dais,

Wat lees ik nou toch weer??? Wat een klote zooi!! Ja sorry, heb er ff geen andere woorden voor hoor.....
Ik hoop ook echt dat het er dinsdag beter uit ziet, ik ga iig heel hard voor je duimen.
Als je iui gaat doen, is dat dan gelijk dinsdag?
Heee bah, je had je er toch op èèn of andere manier op verheugd (de ivf)

Ik hoop echt dat voor jou en een hoop andere 2012 alsnog mooi word afgesloten straks. (dat is namelijk onze deal)

Sterkte lieverd. Knuffel Lynn.

Ja gewoon klote dit..... De iui zal dan donderdag worden. Dinsdag valt de beslissing en dan moet ik die avond de pregnyl zetten. De iui is dan ongeveer 40 uur later, dus donderdag.

@beauty, ik vind idd (zonder iemand voor zijn hoofd te stoten) dat wij nu wel eens aan de beurt zijn! Ik zie meiden hier intussen voor een tweede kindje terugkomen :(

Vanmiddag met mijn mannetje even richting Zwolle, wel de Zwolle bij buurlo (wist niet dat er twee Zwolles waren...) en vanavond lekker de restjes opeten van de oergezellige burendagBBQ van gisteren.
We gaan het weekend gewoon samen gezellig afsluiten!

Liefs Daisy

Hey meid,

Podver wat een k*t nieuws.... Het zit gewoon inderdaad echt niet mee. Elke keer weer heen en weer geslingerd, dan weer goed nieuws, dan weer slecht nieuws.. ik weet precies hoe het voelt, al blijft de situatie wel anders...
Ook ik gun het al die meiden... Maar inderdaad, sommige zijn (alweer) zwanger in een paar rondes! Ik gun het jou echt oprecht! Ik weet hoe het voelt om lang te moeten wachten, dus een dikke knuffel voor jou meid. En kop op hè. Wij komen er wel!

Heel erg veel liefs!

Oh meid wat een vreselijk bericht hier. Ik gun het jou ( idd niemand voor het hoofd stoten) het meeste van allemaal. Iedereen gun ik een gezond kindje, maar vind het heel oneerlijk dat jij en je man nu nog steeds op de eerste zijn het wachten. Wat een zeik en snap dat je er helemaal doorheen zit!

Ik duim voor je dat de iui goeie 'shit' geeft. En zoniet de eerstvolgende pogi.g. want meid.... Ik ga een kaarsje voor je aansteken dat je dit jaar nog zwanger word!!!

Liefs

Thanx meiden.... Het meest kutte is gewoon dat we elke keer denken dat de ivf gaat beginnen en toch blijkt elke keer weer dat we toch om de een of andere reden nog niet kunnen beginnen...

Maar goed, toch wel een lekker dagje gehad vandaag, dus wel weer iets vrolijker dan vanmorgen. En nu maar hopen dat de echo er dinsdag beter uitziet.

Het positieve: liever nog een volwaardige iui dan een minimale, halfslachtige ivf die achteraf voelt als weggegooide poging. Toch?

Fijne avond meiden, ik kruip lekker vroeg mijn bed in vandaag!

Wat een nare zondag voor jou en je mannetje vandaag! Ff een domper waar je niet op zat te wachten..

Maar ik geef je gelijk dat je de ivf poging laat varen, voor deze keer en voor een goede iui gaat!

Ik wens je dan ook veel succes om de aankomende week weer door te komen.

Ook ik hoop net als de andere meiden die hierboven hebben geschreven, dat 2012 toch een vrucht- en kleefbaar jaar wordt voor ons!

Terug
Bovenaan