En dus toch weer niet starten..... %#$...

Hey Daisy, dat had ik niet verwacht. Echt enorm balen meis. Maar misschien heb je nu wel extra kans met de IUI, of werkt dat niet zo?

Ik ben het met je eens over de halfslachtige IVF, ik zou het risico ook niet nemen als ik jou was.
Heb je ook al doorgepraat over de termijn waarop evt. wel IVF zou kunnen plaatsvinden als je nu voor IUI gaat? En verhogen ze dan de dosis?

Weet je ook waar de andere eitjes zijn gebleven, zijn die echt weg of kunnen ze toch nog groeien?

Heel veel sterkte meis, ik vind ook dat het nu jouw beurt is.
Wenser

Jeetje, daar word je toch helemaal ziek van. Dan maar iui om niet helemaal een verloren ronde te hebben. Maar het is niet wat je hoopt.

Ah daisy, het zit jullie echt niet mee nee!
jeetje mina....

Alles is al gezegd door de meiden hierboven....
Ik hoop natuurlijk ook dat het 'toevallig' met deze iui wél gaat lukken, zou ook geen ivf willen verspillen.

Lieve schat, uiteindelijk komt het ook voor jullie goed!

Ik blijf aan je denken!

dikke kus!

@wenser, meer kans met deze iui hebben we niet. De kans per iui blijft gewoon hetzelfde.
De andere eitjes kunnen nog gewoon gaan groeien, ze zitten er nog. Ze zijn ook wel iets gegroeid, maar lang niet genoeg om ze mee te laten doen voor ivf. Als de grote eitjes gaan springen, springen zij niet mee en verschrompelen ze.

Zit me alleen net te bedenken dat ik niet hoop dat er ineens drie of vier eitjes groot genoeg zijn.... Dat is te weinig voor een ivf, maar te veel voor iui. Dan wordt het een ronde zelf klussen met de kans op een drie- of vierling.
Ik wil graag een kindje maar dat is teveel van het goede, haha!

Mmm ingewikkeld, maar hopelijk is er dinsdag voor jou een antwoord door je lichaam. Ik hoop natuurlijk op wonderlijk doorgroeiende eitjes.. acht ofzo ;-)

Hey!
De knoop is doorgehakt, we gaan voor iui. Met ivf is de slagingskans gewoon te klein om het risico te nemen. Al met al hebben we niet eens een redelijke kans dat er überhaupt een goed embryo gaat ontstaan. Zonde dus!

Vadaag nog een keer menopur gespoten en morgenavond om 20:00 uur gaat de pregnyl erin. Vrijdag de iui.

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan