En en en?? Hoe was het bij Balorig in Houten???

A

Anoniem

Guest

Hoi Mama's,

Hoe was het vandaag? gezellig?
Ik heb er zo van gebaalt dat ik niet mee kon komen want wordt inmiddels maf in dit stofkot, maar ben onwijs benieuwd hoe het was!!

Vertel vertel!!
Foto's foto's!!!

Esmé mv Kay

Euhhh errugh rustig! Er stonden er eerst 17 op de lijst en uiteindelijk waren we met zijn 5en of zo.   Maar..... het was wel weer erg gezellig hoor! Ik had Susan nog nooit in het echie gezien en natuurlijk Ylja en Max met haar man en moeder. En ook Ellen, Julian en zijn pappa waren er, die had ik ook nog niet eerder gezien.
We hebben weer leuke foto's maar die volgen later nog.

Groetjes van Cissy

oohh dat meen je niet, zijn er uiteindelijk maar 5 gekomen??
wat jammer zeg! en, had Ilja een lekker Amerikaans accent ???

als jullie het maar gezellie hebben gehad!

liefs Jenneke mv Ivar

oh ja: uiteindelijk ben ik vandaag niet aan het werk, want Ivar is ziek, dus we hadden helemaal niet kunnen komen ook al had ik vrij kunnen nemen...

Hiya mommas!

"t was leuk   om een aantal mommas en kroost in 't eggie te zien! Uiteraard heb ik het kabeltje voor de camera niet bij me, dus ik kan pas foto's plaatsen als ik weer thuis ben.
Het was een beetje rustig, maar dat gaf helemaal niks.
Wat is die Fabio een lekker jochie zeg! En Sophie, dat wordt later vast een avonturier(ster) overal op, tussen en in, totaal geen angst. Thomas die zie je niet, haha Marieke zet hem op de grond neer en hij gaat als een speer! Er moet gespeeld worden! Voor Jullian was het ff lekker om de benen te kunnen strekken in het midden van zo'n lange autorit. Ik had zelf mijn moeder meegenomen zodat ze ook nog ff lekker wat tijd met Max kon doorbrengen. Max viel overigens al in slaap toen we de parkeerplaats nog niet af waren.
Oh Esmee...Cissy was zo lief om de kostuumpjes voor Kay mee te nemen, dus dat komt wel goed denk ik zo.
Zo nu ga ik mijn verjaardag vieren.

Ajuus, ilja

Wat ontzettend lief dat je daaraan gedacht hebt
Ben je dankbaar!!

Tot wanneer blijft je in Nederland?
Misschien dat er nog een kleine meeting georganiseerd kan worden? hahaha...

Geniet van de dagen hier en wie weet komen we elkaat toch nog ooit eens tegen!

Esmé mv Kay

Hieperdepiep Hoeraaaaa!!!

Gefeliciteerd ILJA!!!!

Liefs lonneke

Jaja, erg rustig....... zieke kindjes en vermoeide mama's zorgden voor een geringe opkomst. Maar het was wel erg leuk om weer een paar mama's te ontmoeten!

Marieke, met mooie dikke buik en een heel ondernemende Thomas... Hij is er wel maar je ziet 'm niet!!!

Jarige Ilja, Paul en de oma van   Max, Max mét slab, dol op peperkoek en druk zwaaien naar de helikopters die voorbij kwamen langs het plafond.

Ellen, met man en Julian, die na hun verregende vakantie toch nog even binnen kwamen (Ellen, nog veel gewassen vanavond?pffffff) en waar Julian erg blij mee was: lekker even rennen, hoera!!

Cissy met Fabio, Fabio heeft in het echt net zulke mooie ogen als op de foto's en het was vrienden op het eerste gezicht met Max! Duo pennoti in Houten.

Ladies,ík vond het in ieder geval erg leuk!! En de foto's zijn niet echt gelukt, maar onderstaand een paar wel erg leuke!!

Vriendjes!!!

Uhmmm, fabio hallo......... hiér zit ik (denkt Sophie, de enige dame in het gezelschap)

Ober!! 5 bier hier!

Liefs en tot ziens
Susan

Terug
Bovenaan