En en en?? Hoe was het bij Balorig in Houten???

Ow Susan, wat een leuke foto's van Fabio! Ik heb ze meteen allemaal gekopieerd! Thanx!
Fabio was idd helemaal weg van Max, het is dan ook wel een schatje ook hoor!

Groetjes van Cissy

Jammer dat we het gemist hebben. Het was vast heel gezellig. Helaas was Dean nog niet de oude. Misschien een volgende keer.

groetjes,
Nelly.

Ik vond het ook erg jammer dat we er niet bij konden zijn, maar Siebe had gisterochtend 39.3 koorts en zelf heb ik van donderdag op vrijdag zo'n beetje op het toilet gewoond, dus leek het me beter om niet te komen.....en nog zit het niet goed...!  Volgende keer beter hoor, alleen jammer Ilja dat jij er dan niet bij bent. Ik had het leuk gevonden om je in het echie te zien. Heb je een leuke verjaardag gehad??

Groetjes Fonske.

wat een gave foto van Fabio met Max!!! Inderdaad Duo Penotti, leuk bedacht hahahaha!

hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad (vandaag ook nog dacht ik?) Ilja!!

groetjes Jenneke mv Ivar

Wat een gezellige boel en leuke foto's hoor!
Liefs Kitty en Tess

Wel jammer dat ik die lekkere krullenbos van max gemist heb! Het ziet er gezellig   uit!
Liefs NElleke

Oww, wij hadden ook zo graag meegewild, waren er ook al helemaal klaar voor: drinken en rozijntjes ingepakt, routebeschrijving uitgeprint en op tijd opgestaan. Toen zag ik dat Marissa als een dood vogeltje op de bank hing: ja hoor 39,7 koorts. Zaterdag ook nog koorts en eeerrrgg hangerig. Zondag ging het al wat beter, maar nog steeds weinig eten. Vandaag nog steeds erg hangerig en slecht eten, hoop dat het morgen over is.
Hoop dat er snel weer een nieuwe meeting komt in Houten, dat is voor ons lekker dichtbij. En het lijkt me ook leuk alle andere kindjes te zien en vooral ook omdat ze allemaal van dezelfde leeftijd zijn.

Terug
Bovenaan