En? Hebben jullie allemaal een uurtje langer kunnen slapen?

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Nou, leuk hoor de klok een uur terug. Lekker een uurtje extra slapen..... Mooi niet natuurlijk. De kids waren (zelfs als we naar de oude tijd keken) ontzettend vroeg wakker. We waren op 7 uur allemaal beneden.

Ik hoop dat we dat uurtje snel 'weg gewerkt' hebben.

Hoe ging het bij jullie?

Groetjes, Karin

Ja hoor hier heeft zoonlief tot half 8 (zomertijd half 9) geslapen, dus wij zitten meteen in het goede ritme nu.....alleen ik mocht uitslapen maar dat ging niet, want zoonlief zag me, en moest meteen bij me in bed!! Dus ik zat om 8 uur ook in de woonkamer!

Groetjes
Angel

goeiemorgen,

hier was jelte om 7.40u (zomer8.40) wakker.
Hij ligt en kletst altijd nog ruim een half uur, dus ons opstaan viel reuze mee.
Maar heb meedelijden met de ouders waarvan de kinderen geregeld om 5.30u wakker zijn... die hoor ik nl genoeg op mn werk...

groetjes Saskia.

Ook hier hebben ze even bijgeslapen van 2 vermoeiende dagen.
Maik kwam om 7 uur aan mijn bed, was dus eigenlijk 8 uur.
Daan was nog later wakker, geloof pas om 7.45 uur.

we zitten dus gewoon weer in een goed ritme nu, wel zo gemakkelijk hoef je ook niks aan te passen.

gr Saskia

Hier waren ze om half acht (wintertijd) wakker. Normaal zijn ze om half acht zomertijd wakker, dus eigenlijk hebben ze een uurtje uitgeslapen. Maar dit komt denk ik doordat we met Eline sinds een paar dagen maar 1 slaapje overdag doen. Twee is teveel en een slaapje net te weinig. Dus dan slaapt ze 's ochtends nog maar lekker uit.

Oh wat ben ik jaloers als ik dit zo lees......
Ik hoop dat het morgen alweer wat beter is bij ons!

wij zitten ook in het gewone ritme...gelukkig!!
geen last van het uurtje terug !!

groetjes!

Nou dochterlief was ook vroeg wakker, 7:00u nieuwe tijd. Gelukkig is mn vriend eruit gegaan want ik was met vriendinnen op stap dus was vroeg in de ochtend pas thuis (4u nieuwe tijd)
Nu ligt mn dochter alweer lekker te slapen, vriend is naar voetballen dus denk dat ik er ook nog even induik . . . . . . .

Terug
Bovenaan