En? Hebben jullie allemaal een uurtje langer kunnen slapen?

Marissa heeft het perfect gedaan. Ze was om 10.20 uur wakker nieuwe tijd! Dus we zitten meteen weer goed hier.

Ook hier zitten we gelijk in het ´goede ´ ritme! De oudste was om 7.30 wintertijd wakker en de jongste liet zich om 8.00 uur horen. Mooi toch!
Wij merkten alleen wel tegen de tijd dat het tijd was voor een boterhammetje dat ze echt op waren en dat ze toe waren aan een middagslaapje. Nu liggen ze allebei op 1 oor!
En ik.....effe forummen.

x

Hhhmmmm wat slapen jullie kinders allemaal lang uit?? Dat heeft Rik nog nooit gedaan. Al mag ie van mij voor 7 uur zijn bedje niet uit....
Vandaag was ie kwart voor 7 Nieuwe Tjd wakker. Dus mocht ie nog even bij ons in bed.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Feline heeft tot 8 uur, dus dat is nu 7 uur doorgeslapen!!!!!!

Oh wat ben ik blij, hopelijk blijft ze doorslapen. Wel geef ik vanavond al een zetpil voor ze gaat slapen, want ik denk dat ze echt last heeft van d'r kiesjes.

groetjes Maris

Gaap gaap!
Isabelle is de laatste dagen eruggg vroeg wakker.
Vanochtend was het 6.00 uur zomertijd, dus 5.00 uur wintertijd.
Ik heb het tot 6.15 uur wintertijd weten te rekken... Toen wilde ze ECHT uit bed.

Net heb ik een lekker tukkie gedaan op de bank en nu wordt onze kleine meid door papa uit bed gehaald. Misschien nog even een verfrissende boswandeling??? Kan ik best gebruiken, hi hi hi.

Hopelijk gaat het morgenvroeg beter???

Liefs Linda

puck was om 5.15 uur wakker (wintertijd). heb het ook weten te rekken tot wel 5.45! haha, nou ja lekker naar beneden en flesje gemaakt...

Ik begrijp niet dat jullie nu al kunnen zeggen dat jullie kindjes er wel of geen last van hebben van de "nieuwe tijd". Dat kun je toch eigenlijk pas de volgende dag zeggen?

Groetjes Babybelle

Ik zie bij iemand staan 10.20 uur?!?!?! Jeetje hoe krijgt ze dat voor mekaar zeg...
Normaal is Jesse rond 6 uur, als we geluk hebben 6.30 uur wakker. Zo ook vandaag, 6.00 (oude tijd, dus 5 uur nieuwe tijd) was meneertje wakker...
Niks geen uurtje langer hier in Etten-Leur haha...

Terug
Bovenaan