En het is een ....

JONGEN!!
Tussen de billetjes was duidelijk een klein piemeltje te zien, dus volgens de echoscopiste was het zonder twijfel overduidelijk een knul (99,9% zeker zei ze)
Mijn voorgevoel was dus juist

Groetjes, 10e

Wat cool 10e.
Ben je er blij mee?
Ik heb 25 aug mijn 20wk echo ik hoop dat ze dan het kunnen zien wat het word ik heb al een jongen van 3jr dus wat het word verrassing.
Wendy 18 wk en 4dg

Hoi Wendy,

Ja, we zijn er hartstikke blij mee!! Het is ons eerste kindje en dan een knul...wauw!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van te voren wel droomde over een meisje (roze- prinsessen-dromen, je kent het wel), maar het moment dat we op de echo ons prachtige mannetje zagen en bevestigd kregen dat het inderdaad een jongen is (ik had al zo'n voorgevoel) voelde ik me alleen maar blij en heel rijk! Het maakt ook gewoon helemaal niks uit... als je naar dat kindje kijkt kan ik alleen maar vol liefde en verbazing denken: dit is ons kind...dit komt voort uit ons!! Ik vind het het mooiste, liefste en meest geweldige kindje op de wereld (nu al, hihi), ongeacht of het een jongen of meisje is. (sterker nog, nu ik weet dat het zo'n super lief, stoer klein knulletje gaat worden vind ik het alleen nog maar veel geweldiger!! )

Groetjes, 10e

Wat leuk voor jullie hanneke

Hoi de 10e,
Het is heel leuk een jongen hoor ik hoopte stil in mijn hart ook de 1e keer op een meisje. En toen de echo er was er met de uitslag jongen was ik ook heel blij.
En nu kan ik niet meer zonder mijn mannetje
Ik denk dat deze 2e ook een jongen word wat ik draag de buik precies hetzelde maar 25 augustus zullen we het weten want dan hebben we de 20 weken echo.
Liefs Wendy 18,5 weken

Terug
Bovenaan