En het is een ....

Hoi hoi,

Wij krijgen een meisje!!!
Mijn gevoel zei een jongentje,maar het maakt ons niet uit.
Verder was alles goed alleen zagen ze bij haar hartje een wit "streepje"van 1mm die er eigenlijk niet hoorde ,ik moest me geen zorgen maken,maar moet wel over 10 weken weer komen om te kijken of het zo gebleven is of dat het met het hartjemee gegroeid is.
Best wel een spannende periode dus.
Nu wilik graag een 3 of 4decho laten maken en wil haar dan ook vragen of zij ernaar wil kijken,dan weet ik het in ieder geval wat eerder,ik weet niet of ze dat wel wil,maar vargen kan ik t haar altijd niet dan?
De echoscopiste werkt overdag in het ziekenhuis en savonds maakt ze de pretecho s dus ben erg benieuwd.
Weet iemand misschien wanneer je het beste een pretecho kunt laten maken?

groetjes Caro

oei toch wel even schrikken zeg,hopelijk is het niets en kun je weer lekker gaan genieten van je zwangerschap.ik had die pret echo met de 26 weken omdat ze zeggen dat het kindje er dan wat mooier vol uit ziet,voor die 26 weken maken ze nog maar weinig vet aan en ziet het kindje er heel slank uit.
veel succes

Groetjes Esther

Hoi...

Het is een jongen!!!
Mijn voorgevoel klopte dus niet....Hebben woensdag de 20 weken echo gehad..alles zag er goed uit alleen had het kindje in een van de niertjes te veel vocht...Moet bij 28 weken nog een keer extra terug. Meestal is het dan verdwenen...even afwachten dus.Moest me geen zorgen maken. Mijn zoontje van bijna 5 is hartstikke blij nu hij een broertje krijgt want dan heeft hij straks een broertje en een zusje..prachtig toch!

x

Terug
Bovenaan