En het is MAART!!!

jaaaaa ik besefte het net ook toen ik de verjaardags kalender in t toilet omdraaide... van hier komt dadelijk hopelijk ergens onze zoon te staan.... maar wanneer?????? Spannend!!!!!!

Ik heb ook kans in nog stukje april maar dat hoop ik niet hoor duurt nog te lang ;-)

Succes allemaal dames met de laatste loodjes en de bevallingen

Groetjes Joyce 37,2 weken

Ja super spannend!!
Ik ben ook zo benieuwd wanneer ons mannetje komt.
Iedereen was er van overtuigd dat ie gister zou komen op mijn verjaardag maar nee hoor en aan de ene kant gelukkig maar want ik vind het leuker als hij een eigen verjaardag krijgt en niet te gelijk met mij of zijn zus jarig is.
Het wordt wel erg spannend nu!!

Succes allemaal meiden!!!

Liefs Zonnetje
38,5 weken

Spannend hoor!! Moet nog precies een week, ben zo benieuwd hoe het allemaal weer gaat beginnen. Ga maar weer is poetsen, t' blijft wel lekker netjes in huis met die nesteldrang!

Succes allemaal groetjes mamavanbijnatwee!

daar zit je dan te wachten...:D morge uitgerekend!!! Dus hoe dan ook een maart mama...:D Zou ik dan de eerste zijn die overtijd gaat..haha...nou we wachten af, nog maximaal 2 weken..dan zal de kleine er toch wel zijn!!!
Alle maart mama's succes!!!
Liefs Liesbeth
39w6d...(dat ziet er raar uit..bijna 40w)

daar zit je dan te wachten...:D morge uitgerekend!!! Dus hoe dan ook een maart mama...:D Zou ik dan de eerste zijn die overtijd gaat..haha...nou we wachten af, nog maximaal 2 weken..dan zal de kleine er toch wel zijn!!!
Alle maart mama's succes!!!
Liefs Liesbeth
39w6d...(dat ziet er raar uit..bijna 40w)

Terug
Bovenaan