en het wordt... een bril

hoi,
ja inmiddels hebben we een bril uitgekozen en wachten we tot de glazen klaar zijn. Waarschijnlijk begin volgende week.
Van alle stomme brillen hebben we dan maar de minst stomme uitgekozen .
Dat overdrijf ik hoor. We zijn in Arnhem in een kinderbrillenwinkel geweest. Echt heel veel keus. En we hebben op zich een leuke bril uitgekozen, maar het blijft gewoon een beetje oenig staan. Maar waarschijnlijk zie ik het over een paar maanden niet eens meer.
En dan maar hopen dat ze hem op wil. We hadden er drie op zicht mee naar huis genomen om thuis rustig te proberen maar lastig hoor! Ze houdt hem max 1 minuut op.
 Maar er zaten ook nog merkstickers op de (nep)glazen dus dat kijkt natuurlijk ook niet fijn.
Volgende week gaan we voor het echt. Gelukkig is dan ook mijn zwangerschapsverlof begonnen en heeft mijn man een week vrij, dus ze hoeft niet naar de kinderopvang.
Want hemel wat is dat duur een bril en glazen, moet er niet aan denken dat ze hem afmikt en zij of de andere knderen er op gaan staan ofzo!!!

groeten Elke

Hoi,

Nou, ik heb zojuist telefoon gekregen van mijn man dat het ziekenhuis heeft gebeld. Steyn kan volgende week vrijdag geopereerd worden. Vond het geen fijne datum enerzijds omdat hij 25 december jarig is! En dat met de Kerstdagen, maar ja.... Mijn man zegt ook, als we het niet doen, wordt het wéér uitgesteld. Dus brrrrrr..... vind het wel een beetje eng. Hopelijk valt het mee.

Gr. Mirelle

hoi,
spannend hoor! Mijn schoonzusje is een stuk jonger dan mijn man en ze is op 2 en 5/6 jarige leeftijd geopereerd. Ze heeft er echt bijna geen last van gehad. De eerste dag een beetje vervelend en wat rood doorlopen ogen, maar daarna was er niks meer aan te merken.
Hopelijk gaat dat bij julie ook zo!

groetjes ELke

hoi,

Jasmijn heeft sinds zaterdag haar brilletje.. en sindsdien is hij niet meer afgeweest! Ik dacht echt dat het heel lastig zou worden, maar nu 5 dagen later vraagt ze er zelfs om als ze wakker wordt. Kan best zijn dat het nog een keer een periode moeilijk wordt, maar voorlopig gaat het perfect! Kun je nagaan hoeveel baat ze er blijkbaar bij heeft!
Het scheel zien is ook duidelijk minder met bril op. Of dat helemaal goed komt is afwachten, maar dat zien we dan wel weer.
Ik ben voorlopig erg opgelucht in elk geval!
groeten Elke

Oh wat fijn dat Jasmijn er geen drama van maakt. Ik kan me je opluchting voorstellen! Duimen dat het goed blijft gaan inderdaad... Ach, nu went ze er al wel op jonge leeftijd aan en straks weet ze niet beter.

Leuk dat je ons ff op de hoogte hebt gehouden!

Terug
Bovenaan