En hier dan: de verlanglijstjes.. Vul maar aan met leuke cadeautips!

@ Susan: met die zand- en waterbakken op pootjes bedoel je vast een zand- en watertafel
Vorig jaar had Blokker eentje in de aanbieding voor, ik geloof, 25 euro. Julian heeft hem toen gekregen voor zijn verjaardag.
Het is zoiets, met 2 afdekplaten waar je bovenop nog weer met zandvormpjes een kasteel kunt maken. Wellicht komt er weer zo'n aanbieding. En anders heb je vast meer resultaat met zoeken op 'zand- en watertafel'. hihi.

Jaaa!! Ik heb deze voor ze allemaal gekocht! Helemaal geweldig!!
wij hebben meer speelgoed van step 2! Heel degelijk en je hebt er echt iets aan! ben er heel tevreden mee..
Vorig jaar heeft Lili de inloopkeuken gekregen! groot succes!!

Lili is pas in september jarig, maar dan is de zomer voorbij, dus koop ik liever nu iets waar ze de hele zomer plezier van hebben! en dan met haar verjaardag nog wat knutsel dingetjes ofzo...

En die tractor waat esmee beschrijft krijg je in bijna alle speelgoedwinkels voor inderdaad maar 29,95! Jell crost er hier ook uren mee rond!

Liefs Lonneke!

tafeltent?? Nooit van gehoord!! ga even spieken ...

Die keuken is gaaf! Ik zag er laatst al een stukje van op een van jouw foto's volgens mij. Wij hebben wel een flinke uitbouw als speelhoek, maar zoveel ruimte als jouw kids hebben de meesten hier volgens mij niet. Heerlijk zeg!

Pppfff ik zou het ook echt niet weten!
Een paar weken geleden heeft onze buurvrouw hier op de camping haar speelgoed uitgezocht en toen heeft Fabio allerlei dingen gekregen: een tractor met aanhanger, een kleine tractor, een loopauto, een kruiwagen.

Ook was laatst bij de Neckerman de Kabouter Plopfiets in de aanbeiding: heeft ie ook al gehad.
Hij heeft dus nu een heus wagenpark hier in de tuin staan, 8 stuks!!!!

We waren pas op zoek naar een Bob de Bouwer hamer. Eindelijk had pappa hem gevonden: alleen zat er een complete werkplaatst omheen!

Ik kan dan weer niet wachten om het te geven en daarom heb ik nu dus een groot probleem: Geen idee wat ik voor zijn verjaardag moet geven!

Aan de familie vraag ik geld of kadobonnen om kleding te kopen, maar zelf weet ik het echt niet...

Groetjes van Cissy

Tess heeft maar 1 wens en dat is een dora telefoon (ik moet nog gaan uitzoeken of die bestaat)

Van ons krijgt ze een poppenhuis en van haar peettante heeft ze al een fietsje gehad (die vondt het jammer om tot de verjaardag te wachten)

Verder vraag ik (of tess)
* kleding
* rugtasje en fruitbakje voor school
* poppenzitje voor op haar fiets
* knutselspullen
* dora dvd
* iets leuks voor in haar vensterbank

Voor Tess weet ik genoeg maar voor nick die 1 september 6 wordt vindt ik het veel moeilijker.

Liefs sandra

Bij ons draait het allemaal om prinsessen en K3
Dus wilde wij haar wat duurzaams geven.
Want speelgoed hebben we echt genoeg.
Dus ze krijgt van ons oorbelletjes een ketting en armband van K3

Terug
Bovenaan