En hier is de grijpbal...

quote: mamangela reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 17:47:38'));

heey marloes

hij is erg mooi geworden en ik ben gelijk het patroon gaan zoeken via google en heb nu me moeder ook de opdracht gegeven zo n mooie bal te maken.
ben zelf niet handig met naaimachine

groetjes angela

Dani s dit toch een mooie gelegenheid om het te leren???  Althans, dat zou mijn moeder zeggen.

Groetjes van Marloes

heey marloes

dat is nu precies wat me moeder ook zei dus ga morgen ff kijken of we nog wat stof hebben anders ga ik ff leuke halen en dan gaat me moeder me meehelpen

wie weet wordt het nog wat zo met me

groetjes angela

Hoi Marloes en Angela,

Wat een ontzettend leuk ding. Ik wil hem ook graag proberen te maken en heb al even gegoogled. Ik kan niet echt een duidelijke omschrijving vinden. Weet een van jullie nog waar jullie hem vandaan hebben.

Groetjes
Inge

Hoi,

ik heb het patroon van deze site gehaald. Ergens staat een grijpbal met een link naar een patroon. succes ermee en ik verwacht natuurlijk wel foto's van alle grijpballen!!!

Groetjes van Marloes

http://www.lapjespoes.nl/quilt.htm

quote: mamangela reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 21:18:57'));

heey marloes

dat is nu precies wat me moeder ook zei dus ga morgen ff kijken of we nog wat stof hebben anders ga ik ff leuke halen en dan gaat me moeder me meehelpen

wie weet wordt het nog wat zo met me

groetjes angela

Hey Angela,

ben je al begonnen? Ik vind hem echt zo makkelijk om te maken. Als ik leuke roze stof kan vinden maak ik er ook twee voor de dochtertjes van mijn zusje.

Groetjes van marloes

In het midden van de bal kun je nog een belletje vastmaken, geeft een extra effect als ermee gespeeld wordt.

Liefs Saskia

hi marloes

nog niet begonnen ik zit nu thuis met de buikgriep. op mijn werk blijkt dat het buikgriepvirus is uit gebroken en ik doe daar dus lekker aan mee.(werk in verpleegtehuis)
dus nog geen stog gehaald en niet veel puf om te beginnen.
maar ik kan niet wachten om stof te gaan halen. zodra hij af is zet ik hier wel een foto.

groetjes angela

Terug
Bovenaan