Nou de echo was helemaal goed. Wel 2 dagen teruggezet dus mag over 2 weken weer voor een echo om opnieuw de termijn te bepalen. Waar ik niet op rekende was dat ze hier tot 12 weken standaard inwendig doen. Dat was bij m'n zoon toen wel anders. Meteen alles aangekaart dus een aantal onderzoeken die erbij gaan komen. Zoonlief heeft een afwijking aan urinewegen dus daar komt een medische echo in het ziekenhuis voor. Vader heeft suiker dus moet ik ook maar meteen bij 28 weken nuchter laten prikken en dan een vies drankje drinken om vervolgens weer te laten prikken. Daarbij veel bloed verloren bij m'n vorige bevalling, was twijfelgeval bloedtransfusie, dus medische indicatie om in het ziekenhuis te bevallen. Daarentegen ging ik bij m'n zoon in een half uur tijd van 4 naar 8cm ontsluiting. Voor een eerste heel snel, en zonder scheuren etc dus dames die voor het eerst gaan bevallen, zo kan het dus ook 😉 Dus de verloskundige zei al van jij haalt het ziekenhuis toch waarschijnlijk niet want dan is de baby er al. Maar goed, we hebben nog maaaaanden om daarover na te denken. Eerst toeleven naar de volgende echo! Hoop dat de andere dames ook snel van zich laten horen hier 🙂