En... Hoe ging Oud&Nieuw?

Lieve dames,

Allereerst: Mooi 2011!

Hoe hebben jullie ukkies het gedaan?
Warren is om 00.30 heel eventjes wakker geworden (toen stonden de ramen echt te trillen van een zooi van die ratelbanden die tegelijk af gingen...)
Maa nadat we zachtjes boven z'n bedje een liedje zongen viel meneertje weer heerlijk in slaap!
Zo knap!

Wij wonen tegen Den Haag aan waar het (helaas) traditie getrouw altijd een bende is met O&N... Dus echt een enorme bak knallen enzo. Ben benieuwd hoe het met jullie kleintjes (en de mama's en papa's dus) is gegaan!

X
Evje

Het was hier ook flinke herrie, dus mama steeds bang dat Julia wakker zou schrikken :), maar nee hoor, mevrouw was niet wakker te krijgen!! Helaas voor mijn neefjes en nichtje, want die vonden eigenlijk dat ze er ook uit moest....
Vanmorgen was het alleen wel weer vroeg, die voeding van 6 uur :-s.

Jullie allemaal de beste wensen!!

Liefs Marit

Hoi
Ook een happy 2011.
Ze waren hier al vroeg bezig met knallen.
Heb ons meisje gewoon bij tiene dr laaste flesje gegeven,meisje viel ook best wel gauw weer in slaap ondanks t geknal.
Toen t zover was dat t echt goed geknalt werd hadden we zo iets van zouden we gaan kijken maar we hoorden van boven nix dus zijn we ook nog maar ff ni wezen kijken,nadat we buiten ff geweest zijn ben ik wezen kijken en ja meiske lag gewoon nog lekker te pitten.
En vanmorge kreeg ze een lekkere dubbele kus,ook haar heb ik een gelukkig nieuwjaar gewenst.Ben super trots en blij met ons meisje.

Liefs

Heeiiheeii..

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2011..

Wij bleven lekker thuis met O&N en Jeslynn lag dus lekker in haar bedje en heeft heerlijk door al het geknal heen geslapen..
wij stonden buiten met de babyfoon die telkens oplichtte van de knallen maar ons meisje heeft er weinig van meegekregen:D

Liefs Mariska.

Hey,
Gelukkig nieuwjaar!
Wij wonen in 't buitengebied, waar het de gewoonte is om 's middags al Carbid te schieten. Ik schrok ervan de eerste keer, was net de luier aan het verschonen. Ons meisje keek niet op of om! Heel grappig vond ik dat. Had haar vanacht na de laatste fles om half 12 in bed liggen, sliep meteen en vanochtend 8 uur weer 1e fles. Niks aan de hand dus!
Vuurwerk was ook door de babyfoon te horen, zo hard ging het af en toe!
Liefs

Stan heeft ook heerlijk door de 'bommen' heen geslapen! Gelukkig...

toen het begon waren we wel ff bang dat hij wakker zou worden, maar nee hoor!

Allerbeste wensen voor 2011

Roan is normaal een doorslaper, waar je ook gewoon bij kan stofzuigen als het moet. Maar nu met O&N heeft ie heel de avond gehuild. Ik heb hem zoveel mogelijk getroost, maar bij iedere knal schrok ie zo dat ie weer moest huilen. Om half 1 hebben we hem nog zijn laatste flesje gegeven en daarna was ie tot 10u vertrokken.

Terug
Bovenaan