En... Hoe ging Oud&Nieuw?

hier ging oud en nieuw super. hij heeft gewoon doorgeslapen rond half 1 ff flesje gegeven omdat ik dacht dat ie wakker was maar hij dus wakker werd van mij. maar tegen kwart voor 1 lag ie er weer in. en heeft ie lekker geslapen maar om half 7 wou ie wel weer een fles en toen wou ie daarna niet meer slapen!! best wel vermoeiend dus..

Happy New Year! Diederik heeft OVERAL doorheen getukt, heerlijk... Helaas was hij kennelijk toch wel wat uit zijn doen want hij werd die ochtend extra vroeg wakker... dus wij hadden ook maar weinig geslapen, gaap!

hey,

beste wensen allemaal!

Hier ging het wel iets ander. Waren bij vrienden, en mevrouw sliep heerlijk! Totdat de muziek steedss harder ging. Zij lag vier kamers verderop (dus met drie kamers ertussen) en ik had al een paar keer gevraagd of de muziek zachter mocht, amar die ging steeds harder, totdat de babyfoon tot diep in het rood uitsloeg van de muziek. Ja toen was ze natuurlijk wel wakker, en huilen!!
Nou toen kon de muziek ineens wel zacht, maar was het inmiddels te laat. Gelukkig werd ze na een flesje wel stil, en inmiddels was het vijf voor 12, dus wij zijn met zn drieen het nieuwe jaar begonnen. Alleen toen begon iedereen met zoenen, en dat was weer drama, al die "vreemde" mensen als je moe bent :p

Door die fles heeft ze echter wel tot 10 uur de volgende ochtend geslapen, en dat was voor papa en mama wel errug lekker ;)

Liefs,

T

Zelf eerst een topic plaatsen ove hoe het zou gaan met oud en nieuw en dan super laat reageren opdeze....schaam schaam.

Maar ons popje heeft het super gedaan!. We konden te voet naar onze bestemming dus ik had ze thuis al in de reiswieg te bed gedaan en toen het tijd was om te gaan slapend en al met reiswieg naar vrienden gewandeld. Daar meteen door naar boven gelegd. Om 11u flesje gegeven en ze ging meteen weer slapen. Zat wel te hopen dat ze snel weer in diepe slaap zou zijn voor het geknal begon. Tijdens het geknal ben ik paar x gaan kijken, maar ze sliep als een roosje. ongelooflijk dat ze daar door heen kunnen slapen. om 4 u huiswaarst en met reiswieg en al in haar bed gezet en toen heeft ze tot half 7/7 geslapen. Ze heeft me dus een half uurtje extra slaap gegund in de ochtend :) helemaal blij dus.

Terug
Bovenaan