En, hoe hebben jullie kids oud en nieuw beleefd?

Benthe werd om 23.40u wakker van al het vuurwerk wat ze al uren bij ons aan het afsteken waren.
In eerste instantie vond ze het wel gezellig beneden zo laat savonds, maar toen het 0.00u was en iedereen vuurwerk begon af te steken was die lol snel over.

Ze was echt ontzettend bang. Dus zijn we vanachter het keukenraam gaan kijken naar het vuurwerk.

Helaas waren ze bij ons achter tot 2.00u aan het knallen, en was Benthe zo bang, dat ik haar maar bij ons in bed heb laten slapen!!!

Diede heeft wel overal door heen geslapen en werd na een voeding om 3.00u, gelukkig pas om 7.30u wakker!!!

Groetjes en alle goeds nogmaals in 2010!!!

hallo,

ons ikenna heeft gewoon lekker doorgeslapen en werd wakker nadat het vuurwerk was afgelopen.
toen heeft hi nog heerlijk gespeeld en gegeten en gedronken hahahah en zijn we naar huis gegaan.
tegen half 4 is hij weer gaan slapen en vanmorgen om half 10 waren we weer van de partij.

ook van mij de beste wensen voor 2010

Kyan heeft lekker doorgeslapen lag er om 20.00 uur in, geen kik gegeven en werd vanmorgen om ..........
09.30 uur pas wakker!!

Nee hoor geen klagen hier!

Gelukkig Nieuwjaar!!

Groetjes Sas

Isabelle werd om half 1 wakker en zat slapend bij mij op schoot. Zonder een enkel probleem sliep ze om 1 uur weer lekker naast mama, die vond al die drukte ook wel genoeg rond die tijd. hihi
Om 10 voor 9 waren we weer wakker!
Vandaag nog ff langs de opa s en oma s en dan zijn de feestdagen weer voorbij!

HOERA! JOEPIE! hihi

Groetjes Babybelle

Ze gingen allebei heerlijk slapen ondanks t geknal. Gijs na de fles van half 11 gewoon om 11 uur naar bed en doorgeslapen tot 6 uur (had later gekund haha)
Feline werd wakker om middernacht want het ging hier heel erg hard tekeer. Ze huilde heel hard, maar eenmaal in mijn armen fijn naar t vuurwerk gekeken. Ze is zelfs even naar buiten geweest, de buren de beste wensen wensen.
Daarna naar bed, maar ja t knalde hier nog zo erg dat ze niet kon slapen op haar kamer dus toen bij ons (achter was de herrie minder) geslapen.

Vanmorgen heeft Gijs wel tot 9 doorgeslapen net als Feline, dus dat was wel lekker.

groetjes Maris

Wij vierden oud en nieuw bij Floor. We hebben Veerle en Mette wakker gemaakt om iets voor 12 uur. Ze hebben samen voor het raam naar het vuurwerk gekeken en vonden het echt geweldig!! Geen angst alleen maar plezier.

gr.Ing

Hoi hoi,

Om 20.00 hier kinder oud en nieuw gevierd. Met aftellen, oliebollen, 'champagne' en sterretjes. Daarna lekker in hun bedje....
We hebben ze niet meer gehoord. En ze sliepen vanmorgen tot iets na 9 uur. Niks te klagen dus hier.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan