En, hoe hebben jullie kids oud en nieuw beleefd?

Wij zijn naar vrienden geweest, Jelte had smiddags thuis 1,5uur geslapen tot 17u, dus was goed uitgerust. (normaal geen slaapje meer)
Hij is om 22u gaan slapen en toen we rond 1uur naar huis gingen hebben we hem wakker gemaakt.
Nog even bij de buurtjes wat gedronken en toen weer van 2 tot 10uur geslapen.

Iedereen de beste wensen!!!

Gr. Saskia.

Rik werd om half 12 wakker. lekker wat gedronken en naar het vuurwerk gekeken, Hij vond het prachtig!!!
Daarna (we hadden visite, waaronder kinderen) heeft ie tot 3 uur gespeeld, toen wilde ie weer naar bed en werd om 8 uur weer wakker. Nu ligt ie trouwens alweer een uur te slapen, effe bijtanken!

X Saskia

Wij zijn naar mijn beste vriendin geweest, Jesse hebben we gewoon om half 8 gedoucht en in ons bed gelegd, want achter had je minder last van het geluid. Om 21.30 uur hebben we hem wakker gemaakt en in z'n pyjama meegenomen. Bij m'n beste vriendin is hij wakker gebleven. Hij was het enige kind, dus al die grote gasten hadden veel lol met hem. Jesse hebben we uiteindelijk op een stoel voor het raam neergezet, ook omdat de brandweer tot twee keer toe moest komen, omdat een bouwkeet in de fik ging....waar dus nog verfpotten in zaten!!

Om 1 uur zijn we naar huis gegaan, nog even snel bij de buurtjes wat gedronken en om 2 uur lagen Jesse en ik plat. Hij sliep bij ons in bed, en we hebben tot vanochtend 11 uur uitgeslapen!

Net klaar met de grote schoonmaak, nu alleen nog één was en de strijk en ik ben klaar!! Dan kan morgen het echt leven weer beginnen, dan mag ik weer 6 dagen achter elkaar aan de slag!!

Trouwens allemaal nog een gelukkig nieuwjaar!!!

Groetjes Angel

Daniëlle sliep bij oma en heeft ook door alles heen geslapen en werd vanochtend om 10:00u wakker. Is was wel blij dat ze goed heeft doorgeslapen.
Gr. van Sonja

Hoi hoi,

Allereerst: Iedereen een gezond en liefdevol 2010 gewenst!!

Dylano is niet wakker geworden van het vuurwerk, maar werd (typisch Dylano ;-) ) na het vuurwerk wakker.
Sylvan werd om 21.30 wakker, en toen was het vallen en opstaan.. Van 23.00 tot de jaarwisseling is hij stil geweest.. Hij heeft nog ff bij ons in bed gelegen, totdat het ergste geknal voorbij was.

Liefs Deb.

Hoi!

wij zijn naar vrienden geweest. Ik had Alice om 18 uur al op bed liggen en om 21 uur er weer uitgehaald en toen weggegaan. Ze is daar wakker gebleven totdat we weggingen om ongeveer 1 uur. Was erg gezellig en Alice vond het ook leuk. Had haar smiddags al gezegd dat we naar een feestje zouden gaan savonds en toen ik haar wakker maakte zij ze zelf: oeh feessie!
Erik heeft daar geslapen na wat gedronken te hebben.
Geen vuurwerk hier, alleen wat sterretjes voor wat andere kinderen die er waren.

Groetejs Alberdien

Jesse lag om 20 uur op bed, maar werd om kwartover 12 huilend wakker, bang bang, hoorde ik door de babyphone. Dus snel naar binnen en vervolgens naar boven gerend!
Jesse wilde eerst niet kijken naar het vuurwerk, maar ik wilde het wel, zodat hij het niet eng ging vinden.
papa bleef buiten en wij hebben samen op bed tv gekeken.
Jesse later weer naar bed gebracht en wij werden om 11.15 uur wakker!!!!

S'middags heeft jesse sterretjes vastghouden dat ging heel goed en hij vond het super leuk.

Idereen een gelukkig en gezond nieuwjaar

Terug
Bovenaan