en hoe is het met de maart mams????

A

Anoniem

Guest
Weetniet meer of er nog maart mams zijn maar was gewoon benieuwd of het ook goed met   jullie gaat!!!

Liefs Sandy

ja hoor hier wel oke,

alleen nog steeds geen ritme zowel slaap als eet, en nu een probleempje met zijn voetje, (zie topic fietskar pech) maar ik heb echt een super kereltje dat eigenlijk altijd lacht bijna nooit huilt en erg voor loopt op de ontwikkeling.

anne-fien
goewan-mats

oja ik zat op het maartforum maar het is 3april gworden

Hey wat leuke fotos zeg, mij lukt dat nog steeds niet!!!
Hier ook geen echt ritme maar das niet erg komt wel een keertje en anders niet!!!
Oook vrolijk meisje ze is nog niet zo snel als jouw mannetje, ze is ook 3 wk te vroeg geboren op 2maart 2007!!! Ze probeert nu wat te draaien en zitten doet ze nog niet!!!

Liefs Sandy

Ook met deze maartmama   en maartbaby gaat het hartsikke goed. Yanick  doet alles goed en houdt in alles het gemiddelde aan. Ik ben inmiddels helemaal gewend aan het mama zijn, maar af en toe kan ik nog vol verwondering (en bewondering)  naar mijn kleine man kijken. Is hij echt? Heb ik die 'gemaakt' (nou ja, met een beetje hulp van mijn man dan)?

En we hebben nog steeds een actief maart-forum op forumplaza!

en oh ja, een ritme hebben we hier ook niet. Ik geef nog volledig bv en ik vind het prima zo, zonder ritme. Hoef me nooit druk te maken om tijden of op de klok te kijken.

ik geef geen bv maar flesvoeding maar ook op vraag, op klok werd ik stapel gek heel veel gehuil, hij heeft gewoon steeds om een andere tijd honger

Hoi Sandy,

volgens mij was ik eigenlijk tegelijk met jou uitgerekend, 24 maart toch?
Mijn zoon is uiteindelijk ook eerder geboren 14 maart.
Na een wat moeilijke start, veel huilen dit kwam door vastzittende werveltjes in zijn nekje en darmkrampjes, gaat het nu echt super! Hij lacht bijna de hele dag en huilt alleen als hij honger heeft. Ben afgelopen weekend begonnen met fruithapje vindt hij echt heerlijk.
Alles  goed dus!

Groetjes Nancy

Hoi Sandy,

Hier gaat het goed hoor. Femke is nu 5 en een halve maand oud. Ze is een heel klein meisje, maar dat was ze al bij de geboorte. Toch groeit ze heel goed. Ze drinkt goed en krijgt sinds kort ook groente een fruithapjes. Fruit vind ze echt heel lekker.

Ook met mams gaat het goed. Was 5 weken na Femke's geboorte al weer aan het werk. Dit i.v.m. eigen zaak. Ook dat bevalt me wel hoor. Ik werk 2 ochtenden in de week op de markt en ook op zondag. De rest ben ik vrij. Het huishouden is altijd bijgewerkt.
Ik mag echt niet klagen hoor.

En hoe is het met jou? Bij jou ging het in begin toch niet zo goed? En jij was toch al weer bezig voor een tweede he!
Nou wij gaan er binnenkort ook voor. Nu hebben we geen kamers meer vrij. Mijn man gaat binnenkort de zolder verbouwen en dan is er weer ruimte. Wie weet zien we elkaar binnenkort wel weer op het zwangerforum.

Leuk dat je belangstelling toont voor de maart mama's.

Groetjes linda en een knuf van Femke

Terug
Bovenaan