en hoe is het met de maart mams????

hey wesley is net 5 maandjes(15 maart was  31 maart uitgerekend
dus 2 weekjes te vroeg
en gaat super met hem ja hij wat zwaar 9 kilo maar hij doet het leuk hij zit wel aan een puffer voor de benauwdheid en daar reageerd ie ook goed op
Ze zus van bijna 3 is ook heel lief voor hem ,maar wel heel druk erdoor geworden (kan ook aan leeftijd liggen)
 ja voor de rest gaat het een beetje ,me schoonvader ligt erg slecht en dat werkt op onze relatie(we een met relatie problemen ,wat is dat tegenwoordig?????
xxxx marijke

Hoi Sandy,

Hier gaat het ook goed.
Ik was 20-03 uitgerekend en Armando is 26-03 geboren na een supersnelle bevalling van 3 uur.
Ik zit ook op beide forums,en moet zeggen dat het andere forum ook heel gezellig is nu het er ook wat drukker is geworden,soms gaat het hier zo snel met die topics.

Fijn dat het goed gaat met jullie.
Liefs Merel en Armando

hoi hoi

hier nog een maart mama ik was eigenlijk uitgerekend op 26-02-2007 maar dat is uiteindelijk 11-03-2007 geworden jaja ben met precies 42 weken bevallen van mijn mooie meid Ra`Shae Marley.
 Het gaat hartstikke goed met haar ze slaapt overdag nog heeeeeeeeeeeeeeel weinig hihihi maar ja daar staat wel tegenover dat ze `s avonds om 9 uur gaat slapen en dan de volgende ochtend zo rond half negen pas weer wakker wordt dus dat is wel lekker.Ja verder zal het wel ongeveer hetzelfde zijn als bij jullie ze l*lt de oren van mijn hoofd en alles wat ze te pakken krijgt gaat naar haar mondje .Ze begint nu ook al goed alleen te zitten vooral in bad vindt ze het heerlijk om te zitten en dan op het water te slaan.
En o ja vergeet ik het bijna ja ik weet dat wat ik nu ga vertellen misschien ongelofelijk klinkt maar ze zegt al mama hihihihi wanneer ik het aan mensen vertel willen ze me niet geloven maar het is echt zo , ze kijkt eerst naar mijn mond als ik het voordoe  en dan zegt ze het na hihihihi ik wou echt dat ik dat geluidje hier op de site kon zetten !!!
maar ja het is weer een lang verhaal geworden ja als ik eenmaal begin kan ik moeilijk stoppen.

doei doeiiiiii

Hier nog een maartmama (7maart) het gaat hier heel goed, niks te klagen.
groetjes mieke

Terug
Bovenaan