En hoe is het met iedereen ??

Even benieuwd hoe het met iedereen gaat.
Het grote aftellen is nu of gaat toch wel erg snel beginnnen.

Merken jullie trouwens ook dat er verschil in beweging komt, van de baby ?
De ene dag schiet ik weer helemaal in de stress omdat ik amper iets voel en de volgende dag is ze weer druk aan het discodansen....

hahaha ja dat herken ik ook, de ene dag denk ik wel eens kom op laat je eens weer voelen en de dag erna denk ik ho maar even ga nu maar slapen haha.

maar gaat goed hier, krijg nu wel af en toe meer last van harde buiken en wat banden pijn, maar zo naar het eind toe hoort dat er een beetje bij toch.

ben erg nieuwsschierig naar onze uk, wat het is en hoe het eruit ziet. maar moet toch nog 8 weekjes wachten.

Hoi Jessica,
Wat een leuke topic!

Ik heb sinds vandaag mijn verlof en ben nog druk in de weer. Wil deze week helemaal mijn huisje schoon hebben.

Was vandaag bij de verloskundige *moet nu wekelijks* en alles ziet er nog goed uit. dus ik rommel maar lekker aan.

Ik heb eigenlijk alleen erge last van vaginale pijnscheuten. waardoor ik afentoe ff stil moet staan. maar verder doe ik eigenlijk alles nog.

over UITERLIJK 6 weken ben ik mama..raar idee hoor

Jaaaaaaaa ik heb ook verlof! Officieel pas vanaf donderdag maar ze hebben lekker niks meer voor me te doen, dus klaar!

Ik moet zeggen dat ik er wel panklaar mee ben... Vind het echt zwaar momenteel! Gelukkig slaap ik wel weer een stuk beter dus kan er weer even tegen en kan weer wat meer hebben...

Ben heel erg nieuwsgierig naar ons meisje, hoe ze er uit zal zien en hoe ze het gaat doen! Die vaginale pijnscheuten heb ik ook zo nu en dan? Wat zou dat zijn? Ik moet vanaaf naar de VK dus zal het daar ook maar even vragen...

Nog maar 44 dagen wachtten... (tot de uitgerekende datum dan he!)

35 weken zwanger nu van een tweeling. ik had niet verwacht dat ik het zo lang zou volhouden. de eerste 27 weken waren een makkie. nergens last van. maar toen begonnen de kwaaltjes. tuurlijk, erg lastig en pijnlijk. maar ik klaag zo min mogelijk. oke mijn man is vaak de klos, maar voor de rest hou ik me toch groter dan ik me voel.
ik denk dat dat komt omdat we 7 jaar op deze zwangerschap hebben moeten wachten. ik wil niet klagen, alleen maar genieten en ik kijk dan ook erg uit naar ons tweetal.
ik voel me redelijk, heb last van ischias maar met manuele therapie is het goed te doen nu.
vanmiddag weer op controle, elke week nu. wat een luxe, elke keer een echo. we weten dus nu al dat beide kids erg op hun grote zus lijken, zelfde neus!

35 weken zwanger nu van een tweeling. ik had niet verwacht dat ik het zo lang zou volhouden. de eerste 27 weken waren een makkie. nergens last van. maar toen begonnen de kwaaltjes. tuurlijk, erg lastig en pijnlijk. maar ik klaag zo min mogelijk. oke mijn man is vaak de klos, maar voor de rest hou ik me toch groter dan ik me voel.
ik denk dat dat komt omdat we 7 jaar op deze zwangerschap hebben moeten wachten. ik wil niet klagen, alleen maar genieten en ik kijk dan ook erg uit naar ons tweetal.
ik voel me redelijk, heb last van ischias maar met manuele therapie is het goed te doen nu.
vanmiddag weer op controle, elke week nu. wat een luxe, elke keer een echo. we weten dus nu al dat beide kids erg op hun grote zus lijken, zelfde neus!

Hier gaat ook alles prima, ik krijg volgende week dond verlof. Ik moet nog 5,5 week, dus nu begint de tijd wel een beetje te dringen.
Ik moet nog zoveel doen.
Vanmorgen het kamertje schoongemaakt, kleertjes zitten in de was.
We lopen vrolijk door he, mn vorige 2 kwamen ook veel te laat. Dus daar ga ik nu ook weer vanuit.

Vanaf vandaag met verlof. Eerst maar lijstjes gemaakt met wat ik allemaal wil doen maar heb vooral ook veel leuke lunch en eetafspraken ;-)

De laatste dag werken was in ieder geval super. Zo in de watten gelegd door mijn collega's!

Verder weinig kwaaltjes alleen af en toe wat zuur dus indalen zou fijn zijn.

Ook wel genieten van het 'niet meer leven met een klok'. Nu kan ik lekker dutjes doen als ik daar zin in heb.

Terug
Bovenaan