En hoe is het met iedereen ??

Vandaag geniet ik er erg van. Na mijn dochter naar school gebracht te hebben (een hele onderneming met die gladheid) ben ik lekker mijn bedje weer ingedoken en geslapen tot 10.30 uur. Heerlijk!!! Dat compenseert alle wakkere uren 's nachts weer een beetje. Ik moet nog wel 'even' de bekleding van de wieg afmaken, maar ben zo futloos op t moment. Misschien straks...
Helaas heeft de bekkeninstabiliteit in volle hevigheid toegeslagen en ik hoopte nog wel er deze keer gemakkelijker vanaf te komen (vorige 2 keer al rond de 20 weken met krukken, dus mag niet klagen nu, ben al 34 weken. Maar het is toch een beetje jammer)
Voorlopig ben ik al lang blij als deze week voorbij is, dan hebben we de 34 weken gehad en kan ik misschien wat geruster slapen zonder angst voor een prematuurtje (m'n oudste werd geboren in deze week) Dus ik heb besloten dat ik vanaf week 35 niet meer mag klagen over m'n kwaaltjes. Het is allemaal maar tijdelijk!

Iedereen begint nu toch hard af te tellen!
Ik begin t kindje nu echt n beetje zwaar te vinden. Vooral in bed...maar mag nog niet klagen, want slaap toch zeker t meeste van de nacht gewoon lekker hoor!
Nog 1,5 week werken...en nog 3,5 tot de uitgerekende datum...kijk er nu wel naar uit om te stoppen, maar vind het ook nog lekker om wat te doen te hebben! Nu al twee dagen vrij vanwege de sneeuw...! (schoolbussen rijden dan niet) Dus lekker relaxen...
Idd gek idee he, dat je over max. zoveel weken een kindje in je armen hebt.

Voel ook verandering in de bewegingen hoor..en maak me er ook snel druk om, gelukkig is het hij/zij deze dagen lekker druk!

Succes allemaal met de laatste weken, en leuk om elkaar zo op de hoogte te houden!

ik moet nog 2 dagen werken!
ik sta voor de klas (roc) en heb al afscheid genomen van vele leerlingen.
en ik heb ook vandaag weer zoveel lieve cadeautjes gekregen.
ik ben blij als ik met verlof kan.
het wordt zwaar hoor. heb veel zin in de vrije dagen.

pff word wel zwaar hoor zo de laatste loodjes, en vind het ook zo bijzonder dat we binnen een paar weekjes echt papa en mama zijn en zo een kleine in onze armen hebben.
Het ene moment barst ik van de energie en wil ik dit opruimen ,dat schoonmaken ,zus doen en zo doen en het volgende moment heb ik echt nergens puf voor en nergens zin in. Maar ja heb nu nog niet echt verplichtingen dus neem t er nog maar even van en geef er maar lekker aan toe. Van mij mogen deze laatste weekjes snel voorbij.

hier nog 1 die aan het aftellen is.... bijna 37!!! heb wel last van harde buiken/voorweeeen dus soms denk ik het komt er aan maar dan is het weer een dag rustig.
Maandag naar de gyn voor een echo en dan horen we vast mee. Kleine is al volledig ingedaald!

Terug
Bovenaan