En hoe is het nu ??

De eerste weken achter de rug ... Hoe gaat het bij jullie?

Hier super Maike groeit enorm (na nog geen 6 weken 4025 Gr. En kwam van 2990)
Ze drinkt ong 6 flessen met tussen pose van gem 4 uur ( soms 3 en soms 5 )
Een ritme heeft ze nog niet echt
Ze is erg tevreden, slaapt veel en is blokken wakker ipv tussen iedere voediing
Helaas wel iedere avond een huiluurtje vanwege krampjes en 's nachts duurt het even voordat ze weer slaapt ;)

Het is echt genieten
Ze maakt lieve geluidjes en "praat met haar grote broer
Ze lacht zo ontzettend lief
En haar grote broer is zo geweldig met haar zo mooiom te zien

Binnenkort beginnen met ritme en naar haar eigen kamertje, nu nog ff genieten van samen in slaap vallen op de bank en onze arm :)

Liefs

Ik smelt iedere dag

Hier gaat ook alles goed!! Faron slaapt door sinds deze week (8 weken oud), helaas is mijn lichaam daar nog niet aan gewend en mag ik iedere nacht kolven haha! Hij groeit goed en is alleen 's avonds onrustig vanwege krampjes. Leuk he die babygeluidjes! Hij begint echt al verschillende geluidjes te maken en kan lekker liggen staren naar zijn muziekmobiel. Genieten dus!

Hier ook alles goed. Goed herstelt van de borstontsteking, we lopen elke dag een half uur buiten en zelfs al op 3 verjaardagen geweest, hij slaapt overal doorheen! Thuis is het een lekker vrolijk ventje, wel heel sterk en soms druk. Maar oh wat ben ik verliefd op zijn knijpwangetjes, vuistjes, billetjes, oortjes en alles! Ook hier is zijn muziekmobiel erg interessant. Helaas slaapt hij met 5.5 week nog niet door, maar ook daar raken we gewend aan. Hij weegt nu bijna 6 kilo!

Hier nog harder gegroeid van 2980 naar 4200 in zes weken. Ook hier zes flessen met gemiddeld 4 uur ertussen, daarin nog geen verschil in dag en nacht (helaas)
Verder heel zwaar... Vanwege de reflux de voeding indikken wat zorgt voor een erg moeilijke stoelgang. Hiervoor lactulose wat voor nog meer kramp zorgt en dus nog meer pijn. We hebben ook maagzuurremmers, dus we zijn op eigen houtje (kinderarts staat daar niet achter) de jbm aan het afbouwen en gestopt met de lactulose.
Hij huilt gemiddeld namelijk 6 uur per dag van de pijn en tel daarbij de hongerhuil nog en je snapt dat we het niet meer weten..

Een heel voorzichtig lachje gehad (dus hij ligt toch een aantal weken achter in de ontwikkeling, de vraag is hoeveel, echt vier of minder, als het vier was dan zou ik nu toch geen voorzichtig lachje hebben gehad denk ik)
Er is ook al perongeluk aan mijn haar getrokken, hij hield ernstig stevig vast..auauau

Af en toe op de arm in slaap vallen als hij zich niet lekker voelt en andere momenten in zijn bed of wagen..

hier esmay ook goed gegroeit van 3120 naar 4500 met 6,5 week,ze heeft echter wel veel last van krampjes eind vorige week begonnen ,en ik denk dat ze verborgen reflux heeft omdat ze vaak slikt en soms wat waterige vocht opgeeft.hebben jullie dat ook dat ze direckt na de voeding al huilen van de krampjes?

Dat is misschien van de verborgen reflux, huilen na het eten.. Als je dat echt denkt zou ik even naar de huisarts gaan

ik ga woensdag naar het weeguurje van het cb en zal dan de verpleegkundige vragen of ze het heeft.
ps@femmmke het eerste lachje is meestal rond de 6 weken dus daar ligt hij niet mee achter.

Hoi hoi,

Hier gaat alles goed. Kleine meid slaapt nu lekker door van 23.30 uur tot 7 uur. En soms moeten we haar zelfs wakker maken. Ze ligt inmiddels op haar eigen kamer en dat bevalt me eigenlijk heel goed.
Daniëlle drinkt 5 flessen van 150cc leeg om
07.30
11.30
15.30
19.30
23.30

Ze woog 2 weken geleden rond de 4300 gram en komt van de 3210.
Ik ben zo verliefd op mijn lieve punky! Elke dag als ik naar haar kijk ben ik zo trots.
Onze oudste die vindt het prachtig en duikt uit school zowat in de kinderwagen haha
Zelf ben ik weer volop aan het sporten en draait thuis weer alles zoals het hoort......

@femmmke, mijn meisje spuugde ook veel. Ik ben overgestapt naar Kruidvat comfort met als aanvulling extra johannesbroodpitmeel en dat werkt top. Maar ze heeft daar geen obstipatie van, juist het tegenovergestelde oeps.
Ik hoop dat het bij je kleintje snel beter gaat!

Terug
Bovenaan