Hier ook echt genieten hoor, ondanks het feit dat het best druk is..Brent ( 6 weken)is ons derde kindje dus het halen en brengen van en naar school en creche, spelende vriendjes en vriendinnetjes, zwemles en gym...het gaat voor de oudste twee meiden gewoon door! Daarom is hij denk ik ook wel gemakkelijk; hij wordt overal mee naar toe gesleept (meestal in de draagdoek) en vindt het allemaal prima. Hij drinkt en groeit goed, heeft savonds wel een huil uurtje en komt snachts nog een keer, maar verder heeft ie een aardig ritme.
Ik merk dat ik de kraamtijd heel 'kort'vind, omdat je gedwongen wordt snel weer in het ritme te zitten, aan het schoolplein te staan etc. Dat vind ik wel jammer hoor, bij de eerste had ik veel meer tijd om uren met haar te tutten en lekker op de bank te liggen.. maar we genieten volop!
EInd van de week mag ie zelfs mee als model naar de Jonge gezinnen beurs; ik help mijn vriendin in haar draagdoekenstand twee dagen en neem hem dus lekker mee. (Heb ik met de andere twee ook gedaan toen ze zo klein waren). Blij om te lezen dat het iedereen zo goed gaat!
Gaan de eersten al zo weer aan het werk? En zien jullie er tegenop?
X mvtwee