En hoe zat het met de verwachtingen???

A

Anoniem

Guest
Ben ik dan weer nieuwsgierig naar....
Ik had me bijvoorbeeld bij een aantal mensen toch een heel ander voorkomen voorgesteld... Je ziet wel die foto's maar toch gaat er in gedachten een heel ander beeld leven.... En dan nog alle stemmen erbij. Echt heel gek en heel anders dan ik had gedacht eigenlijk. Hebben jullie dat ook zo ervaren of ben ik de enige die mensen niet zo goed kan inschatten??

Liefs Annet

Shit....viel ik zo tegen?????

Maarre, ik had eigenlijk geen verwachtingen, alleen dat het errug gezellig zou worden en die verwachting is helemaal uitgekomen!!

Nee hoor, ik had ook wel verwachtingen die dus echt totaal anders waren, maar dat het gezellig zou zijn dat had ik echt wel verwacht..... Moest ook wel lachen toen ik de foto's terug zag. Al die meiden met de kids en de wagens en elk kind was weer anders, maar wat hadden ze een goed humeur......

Laat ik het zo zeggen, ik heb zin in weer een gezellige Forumdag !!

Je vormt je inderdaad snel een beeld van iemand die je niet kent. Helemaal naar aanleiding van het typen en de foto's heb je voor jezelf al snel een plaatje geschetst... Hihihihi, de stemmen waren inderdaad het enige dat nog miste.. Heel leuk allemaal!!!!

Groetjes happyM.

ik had niet echt verwachtingen,  maar veel van jullie wel zo ingeschat dat als jullie ook in het echt waren.

Wie waren er dan zoveel anders dan jullie zich voorstelde? Dat hoeft natuurlijk niet negatief te zijn he..

Esmé mv Kay

Nou..... Jij bijvoorbeeld. Ik had me niet gerealiseerd dat jij een beetje plat praat... Niet dat het dan tegenvalt ofzo, maar dat is voor mijn gevoel dan gewoon gek...haha

Enne...Denise....had ik een heel ander persoon bij gedacht... Een beetje meer lieflijk..haha Gek he?

En Esther....sja, kan het ook eigenlijk niet uitleggen....maar je vormt je een beeld en dan ineens zie en hoor je iedereen... Ik heb dat altijd heel sterk..

Het is eigenlijk zo: Je leest een boek. Naar aanleiding van alle beschrijvingen vorm je je een beeld van de personages... Als je dan de film gaat kijken, zie je hoe anderen die personages hebben geinterpreteerd en dat blijkt dat compleet anders te zijn....

Niet zo extreem natuurlijk, want ik had toch echt fotro's gezien, maar je snapt vast wat ik bedoel..

Liefs Annet

Nog even hoor...
Ik bedoelde trouwens niet dat ik me iets bij voorbaat had voorgesteld, maar ik realiseerde me het meer achteraf... Hoe je zoiets in je hoofd bedenkt...

Hahaha nog een dingetje
Ik heb bij jouw stukjes steeds Kay gelezen als Kee (zeg maar)
Dus Esmé en Kee...klinkt ook lekker.....
Maar toen bleek ineens dat het Kaai (zeg maar haha) is.
Dat heb je vast al ergens geschreven, maar dat is me dus ontgaan...
Snap je 'm nu?

Terug
Bovenaan