En hoe zat het met de verwachtingen???

Ennuh zagen jullie gelijk bij wie jullie moesten zijn?
Door de grote groep met kinderwagens ofzo?
Of ging dat vanzelf? Haha!

Toen Denise, Jolanda en ik aankwamen, stond er één persoon met een buggy voor de dierentuin. Wij heel voorzichtig heenlopen en ja hoor!!! Die hoorde bij ons. Nou toen waren we ineens met 4 personen met buggy/kinderwagen dus dat viel wel op voor de rest die aan kwam druppelen. Sommigen kwamen zelfs luid toeterend het terrein op zetten hahahahahaha
happyM.

Ja, ik had dus wel echt plaatjes in mijn hoofd, maar ook inderdaad die stemmen....Geweldig!!! Het was niet raar, maar had daar gewoon niet aan gedacht.
Wat mij heel erg meeviel was dat ik niemand minder aardig vond. Meestal heb je in een groep wel dat je denkt: goh, die vind ik minder aardig. Niet meteen onaardig, maar ja, je kan niet de vriendin zijn van iedereen toch?
Wat ik alleen wel heel jammer vind is dat ik had verwacht meer met iedereen te kletsen. Het vloog voorbij.  En dat vind ik wel jammer. Maar ja, je loopt daar rond en je kletst wat, geeft wat aandacht aan je kleine, en die van de ander. Maar ja. Geeft niks, we kletsen hier gewoon verder. En over een paar maanden doen we het gewoon weer, en dan met z'n 30-en!
Liefs Nelleke

Ja inderdaad. De dag vloog zo snel voorbij, dat ik het gevoel had bijna niet gekletst te hebben. Toch heb ik dit hier en daar wel gedaan, maar dan zijn die paar uurtjes veel te kort hè...

Aangezien Stephanie de volgende keer ook meedoet en we een centrale plek op moeten zoeken... Voorstel: weekendje Griekenland???

hahahahaha

Groetjes happyM

Dat was voor mij ook de keerzijde van het fotograferen,. Er gaat een boel naast je voorbij omdat je probeerd de dag zo leuk mogelijk op de foto te krijgen..
Heb erg genoten van de dag, maar er ontgaat je toch een boel..

Volgende keer gaat deze mama dus een rondje mama's doen en ook over dat speelkleed rollen!!

SO BE WARE !!

Die accenten heb ik om in een deuk gelegen. Ik heb jullie niet uitgelachen hoor, maar ik vond het zo grappig.
Haha en dan ik met mn platte taaltje er tussendoor.

Ik vond iedereen super gezellig!

Pauline

Mijn verwachtingen?? waren bijna uitgekomen, hahaha! Ik dacht nog even in de auto: sta ik daar alleen heel zielig met Thomas... ( hadden we er samen een leuke dag van gemaakt hoor!) Maar ik was er om 10:50 en ik was er werkelijk even heel alleen. f*ck heb ik weer dacht ik toen...
Maar gelukkig werd ik snel vergezeld door het verre noorden en toen ale andere oorden. Ik vond het geweldig, al die verschillende mensen bij elkaar, zonder problemen.. ( wat doen we dan moeilijk in de wereld he??) En ach, je stelt je bij iedereen een beeld voor en soms klopt 't en soms niet, hahhaha! Ik heb een vriendin in brabant dus ik moest wel even lachen toen ik Esme zo "hard" hoorde praten, maar klopt wel bij het beeld, hahaha!! En ik had Pauline werkelijk zo gek gedacht dat ze met een naamplaatje en "hostess" aan zou komen lopen, hihihi! ( klopte niet dus...) En ik heb toch ook wel een stukkie kinderhart verloren aan Jorrick verloren hoor, wat een ontzettende leuke grote broer is dat!   (   MIJN Milan!!!!   Hoor het hem nog zeggen, hihihi!)

-X- Marieke

Terug
Bovenaan